lillianne1365380764 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei. Jeg holder nå på med bildepresentasjonen som skal til Kina. Lurer veldig på om jeg skal ta med brudebildet eller ikke. Hva har dere andre gjort? Giftet oss for 7år siden så helt ferskt er det jo heller ikke...men hadde vert koselig å hatt det med da........ 0 Siter
Noraførr Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Vi brukte ikke brudebilde® verken første eller andre gang vi adopterte fra Kina - og vårt var tildels ganske nytt *ler* Vi valgte hverdagsbilder og noen julebilder. Det siste for at de var veldig fine - ikke fordi de var tatt i julen. Lykke til! Kjenner at det kribler litt hos meg også, selv om vi er ferdig mer våre adopsjoner. hilsen fra 0 Siter
jonia Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Vi brukte brudebilde i vår presentasjon. Bildet er ikke så veldig "brudete". Vi hadde pentøy på selvsagt, men ikke hvit kjole og smoking. 0 Siter
Gjest tredjegang Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Vi brukte det selv om det ikke var helt nytt. 0 Siter
kinaputten Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Vi brukte brudebildet på forsiden vi fikk tilsendt fra AF. Vi tok det med selv om det var 4 år gammelt, fordi vi giftet oss i bunad og tenkte at det kanskje var litt "eksotisk". ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.