Gå til innhold

Hva har du i nattbordsskuffen din?

Anbefalte innlegg

Gjest lurulf og mrsxx
Skrevet

Bladene er for å hisse opp henne og partneren, før de setter i gang. Kondomene brukes i akten. Så brukes kniven til å kutte av offerets godsaker, som igjen henges på krokene, som trofe. Sikkerhetsnålen til å sy igjen med. Boka er sikkert en manual for hvordan kuttene skal utføres og viser fremgangsmåten.

Myntene er sikkert fra en som har forsøkt å betale seg ut av situasjonen.

Fanden meg ikke god hun dere Velouria.

He, he!

Da er det nok der den kom i fra, den penisen i urinalen :)

Og siden det er til deg, så er jeg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Velouria

7

• lurulf

7

• lilleva

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he!

Da er det nok der den kom i fra, den penisen i urinalen :)

Og siden det er til deg, så er jeg

Hehe, det er jeg sikker på, her har vi løsningen. Hun gikk tom for kroker og skulle en tur ut på pub etterpå og kvittet seg med den der.

Treffer jeg noen på byen, skal jeg alltid spørre om de er Velouria, sier hun ja blir jeg fanden ta meg ikke med henne hjem.

Skrevet

Hva bruker du kniven og krokene til?

I disse snart-påske-krim-tider ser jeg for meg en slakterkniv og digre kroker til å henge slakt på...

Krokene er kjekke å ha om man skal binde noen, jeg har de ikke fastmonterte i veggen hele tiden fordi barna mine til stadighet bruker senga som trampoline og litt dumt om de skulle falle å skade seg på de. Kniven er innmari kul, skummel og skarp ;) og gave fra en elsker som trodde han skulle skremme meg litt engang vi hadde sex. Jeg har lås på nattbordskuffen forresten.

Gjest lurulf og mrsxx
Skrevet

Hehe, det er jeg sikker på, her har vi løsningen. Hun gikk tom for kroker og skulle en tur ut på pub etterpå og kvittet seg med den der.

Treffer jeg noen på byen, skal jeg alltid spørre om de er Velouria, sier hun ja blir jeg fanden ta meg ikke med henne hjem.

Med Velouria hjem, nei! Klart du ikke må risikere å bli kvitt noe du har bruk for!

Dessuten er det vel meg du skal bli med hjem ;)

Skrevet

He, he!

Om jeg skulle være interessert i å være med deg hjem burde du benytte deg av sjansen ;)

Skrevet

Krokene er kjekke å ha om man skal binde noen, jeg har de ikke fastmonterte i veggen hele tiden fordi barna mine til stadighet bruker senga som trampoline og litt dumt om de skulle falle å skade seg på de. Kniven er innmari kul, skummel og skarp ;) og gave fra en elsker som trodde han skulle skremme meg litt engang vi hadde sex. Jeg har lås på nattbordskuffen forresten.

Hu! Det var jo nesten like skummelt som mitt forslag, jo!

Ser for meg elskeren trekke frem en diger kniv med størknet blod...

Skrur du krokene inn og ut av veggen ved behov da?

Annonse

Skrevet

Med Velouria hjem, nei! Klart du ikke må risikere å bli kvitt noe du har bruk for!

Dessuten er det vel meg du skal bli med hjem ;)

Ja sånn var det.......du er vel snill med den du?

Skrevet

He, he!

Om jeg skulle være interessert i å være med deg hjem burde du benytte deg av sjansen ;)

Slåss vi om mrxx nå, eller?

Skrevet

He, he!

Hehe,...hmm..kanskje det, hvis jeg bare ikke havnet på kroken så:-)

Gjest lurulf og mrsxx
Skrevet

Ja sånn var det.......du er vel snill med den du?

Å, ja! *Smiler uskyldig*

Skrevet

Hu! Det var jo nesten like skummelt som mitt forslag, jo!

Ser for meg elskeren trekke frem en diger kniv med størknet blod...

Skrur du krokene inn og ut av veggen ved behov da?

Jepp, det funker fint. Og kniven var ikke såå stor og heller ikke full av blod, den var bare veldig blank og kald ;)

Skrevet

Slåss vi om mrxx nå, eller?

skal vi gidde å gi ham gleden av en catfight da?

Skrevet

Kom igjen nå jenter..............*gnir seg i henda*......vinneren får seg en uforglemmelig natt:-)

Annonse

Skrevet

Nei, vi trekker oss - eller inviterer på trekant?

Hva synes du?

Skrevet

Jepp, det funker fint. Og kniven var ikke såå stor og heller ikke full av blod, den var bare veldig blank og kald ;)

Kald?

Hadde du bind for øynene?

Skrevet

Kom igjen nå jenter..............*gnir seg i henda*......vinneren får seg en uforglemmelig natt:-)

Jeg syns forslaget til lurulf var bra ;)

Skrevet

Kald?

Hadde du bind for øynene?

nå blir det innmari mye info her...

Skrevet

Jeg syns forslaget til lurulf var bra ;)

Herre-min-jesus........hun bærer navnet sitt med rette.............jeg er med...:-)

Skrevet

nå blir det innmari mye info her...

Beklager, jeg bare stusset på adjektivet!

Så bare hold skuffen låst, jeg skal ikke snoke mer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...