Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Bladene er for å hisse opp henne og partneren, før de setter i gang. Kondomene brukes i akten. Så brukes kniven til å kutte av offerets godsaker, som igjen henges på krokene, som trofe. Sikkerhetsnålen til å sy igjen med. Boka er sikkert en manual for hvordan kuttene skal utføres og viser fremgangsmåten. Myntene er sikkert fra en som har forsøkt å betale seg ut av situasjonen. Fanden meg ikke god hun dere Velouria. He, he! Da er det nok der den kom i fra, den penisen i urinalen Og siden det er til deg, så er jeg 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 He, he! Da er det nok der den kom i fra, den penisen i urinalen Og siden det er til deg, så er jeg Hehe, det er jeg sikker på, her har vi løsningen. Hun gikk tom for kroker og skulle en tur ut på pub etterpå og kvittet seg med den der. Treffer jeg noen på byen, skal jeg alltid spørre om de er Velouria, sier hun ja blir jeg fanden ta meg ikke med henne hjem. 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hva bruker du kniven og krokene til? I disse snart-påske-krim-tider ser jeg for meg en slakterkniv og digre kroker til å henge slakt på... Krokene er kjekke å ha om man skal binde noen, jeg har de ikke fastmonterte i veggen hele tiden fordi barna mine til stadighet bruker senga som trampoline og litt dumt om de skulle falle å skade seg på de. Kniven er innmari kul, skummel og skarp og gave fra en elsker som trodde han skulle skremme meg litt engang vi hadde sex. Jeg har lås på nattbordskuffen forresten. 0 Siter
Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hehe, det er jeg sikker på, her har vi løsningen. Hun gikk tom for kroker og skulle en tur ut på pub etterpå og kvittet seg med den der. Treffer jeg noen på byen, skal jeg alltid spørre om de er Velouria, sier hun ja blir jeg fanden ta meg ikke med henne hjem. Med Velouria hjem, nei! Klart du ikke må risikere å bli kvitt noe du har bruk for! Dessuten er det vel meg du skal bli med hjem 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hehe, det er jeg sikker på, her har vi løsningen. Hun gikk tom for kroker og skulle en tur ut på pub etterpå og kvittet seg med den der. Treffer jeg noen på byen, skal jeg alltid spørre om de er Velouria, sier hun ja blir jeg fanden ta meg ikke med henne hjem. He, he! Om jeg skulle være interessert i å være med deg hjem burde du benytte deg av sjansen 0 Siter
lurulf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Krokene er kjekke å ha om man skal binde noen, jeg har de ikke fastmonterte i veggen hele tiden fordi barna mine til stadighet bruker senga som trampoline og litt dumt om de skulle falle å skade seg på de. Kniven er innmari kul, skummel og skarp og gave fra en elsker som trodde han skulle skremme meg litt engang vi hadde sex. Jeg har lås på nattbordskuffen forresten. Hu! Det var jo nesten like skummelt som mitt forslag, jo! Ser for meg elskeren trekke frem en diger kniv med størknet blod... Skrur du krokene inn og ut av veggen ved behov da? 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Med Velouria hjem, nei! Klart du ikke må risikere å bli kvitt noe du har bruk for! Dessuten er det vel meg du skal bli med hjem Ja sånn var det.......du er vel snill med den du? 0 Siter
lurulf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 He, he! Om jeg skulle være interessert i å være med deg hjem burde du benytte deg av sjansen Slåss vi om mrxx nå, eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 He, he! Om jeg skulle være interessert i å være med deg hjem burde du benytte deg av sjansen Hehe,...hmm..kanskje det, hvis jeg bare ikke havnet på kroken så:-) 0 Siter
Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ja sånn var det.......du er vel snill med den du? Å, ja! *Smiler uskyldig* 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hu! Det var jo nesten like skummelt som mitt forslag, jo! Ser for meg elskeren trekke frem en diger kniv med størknet blod... Skrur du krokene inn og ut av veggen ved behov da? Jepp, det funker fint. Og kniven var ikke såå stor og heller ikke full av blod, den var bare veldig blank og kald 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Slåss vi om mrxx nå, eller? skal vi gidde å gi ham gleden av en catfight da? 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 skal vi gidde å gi ham gleden av en catfight da? Kom igjen nå jenter..............*gnir seg i henda*......vinneren får seg en uforglemmelig natt:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 skal vi gidde å gi ham gleden av en catfight da? Nei, vi trekker oss - eller inviterer på trekant? Hva synes du? 0 Siter
lurulf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jepp, det funker fint. Og kniven var ikke såå stor og heller ikke full av blod, den var bare veldig blank og kald Kald? Hadde du bind for øynene? 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kom igjen nå jenter..............*gnir seg i henda*......vinneren får seg en uforglemmelig natt:-) Jeg syns forslaget til lurulf var bra 0 Siter
Velouria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kald? Hadde du bind for øynene? nå blir det innmari mye info her... 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg syns forslaget til lurulf var bra Herre-min-jesus........hun bærer navnet sitt med rette.............jeg er med...:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 nå blir det innmari mye info her... Beklager, jeg bare stusset på adjektivet! Så bare hold skuffen låst, jeg skal ikke snoke mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.