Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi sitter her å venter på avreiser for å hente vår prins hjem og er så nær, men alikevel så langt borte fra målet!!

Vi håper hver dag at endelig reisebeskjed kommer, og er like skuffet hver ettermiddag når telefonen ikke er kommet.

En flott oppfølging fra forreningen og mange nye bilder og rapport hver uke hjelper på, men...Og selfølgelig herlig en storesøster, som er like utolmodig som oss etter å få sin bror hjem , som holder oss i ånde

Vi reiser på påskeferie til helgen dersom vi ikke har fått grønt lys, og håper at etter påske vil beskjeden komme! Den MÅ det....

Et lite hjertesukk fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177754-er-s%C3%A5-sliten-av-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ank, har dere enda ikke fått reisebeskjed??? Rapporter og bilder er vel og bra, men ikke noe man kan leve eveig på... Jeg kan godt forstå at dere er mer enn litt utålmodige etter å hente Lilleprinsen hjem :-((

Krysser fingrene for at dere snart får reisebeskjeden og kommer dere av gårde.

Tvi-tvi!

Beste hilsen fra

Kjære ank72.

Som jeg føler med dere. Vet akkurat hvor "moro" det er å vente på overtid... Var sikker på at dere var avgårde forlenge siden. Er med og krysser fingre for at dere får grønt lys FØR påskeferien så dere kan få hjem lilleprinsen deres!!!

Annonse

colombialija

Huff ank, har dere enda ikke fått reisebeskjed??? Rapporter og bilder er vel og bra, men ikke noe man kan leve eveig på... Jeg kan godt forstå at dere er mer enn litt utålmodige etter å hente Lilleprinsen hjem :-((

Krysser fingrene for at dere snart får reisebeskjeden og kommer dere av gårde.

Tvi-tvi!

Beste hilsen fra

Det var trist å høre at den endelige beskjeden ikke er kommet ennå, men den er nok like om hjørnet;)

Hilsen Lija

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...