Gå til innhold

Registrert hos region vest

Anbefalte innlegg

Sissis1365380749

Så fikk vi reg.dato da, 17.03.05. 10 dager etter signert sosialrapport.

Fikk nettopp telefon fra bufetat, en hyggelig dame som kunne fortelle meg at ingen av attestene var stemplet med rett kopi, signerte og daterte!!!!!! :(((

Dette skulle jo saksbehandleren vår ordne!!!!!

Ååååååå at det går an!!!! Jeg sender alle originalene i morgen den dag, her skal ikke noe stoppe opp.

Men reg.datoen - den har vi :))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177799-registrert-hos-region-vest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sissis1365380749

Godt de kom frem ihvertfall :-)). Samme skjedde med oss når de først kom frem. At de ikke var signerte altså....

Fikk dem til å signere når jeg var på bv og sendte dem til slutt selv, turde ikke stole på at de klarte å ordne opp..

Klem fra

Hei Melissa :)

Det tenkte faktisk jeg også på, men så var hun ikke ferdig med den siste delen og da ble det litt vanskelig.

Dessuten var hun veldig nøyaktig så jeg var helt sikker på at hun skulle klare å stemple på egen hånd....!!!

Skal ta en telefon til henne i morgen og gi beskjed, syns hun kan få vite det.

Nå er det bare å vente og håpe på at ventetiden på 3 mnd.holder seg.

Klem...

Hei Sissis!

Så ergelig, da! :o( Men du får tröste deg med at du ikke mister plassen i köen selv om alle papirer ikke er i orden!

Som du selv sier, registreringsdatoen har du... ;o)

Så deg og Soulla på chatten ista, men dere rakk å forsvinne för jeg fikk logget på. Uhu...

Klem

Annonse

carla1365380461

Gratulerer - det tok jo ikke lang tid!!

Håpløst av saksbehandler... men som du sier: Det viktigste er registreringsdatoen.

(Vi måtte også sende inn et papir som manglet - bekreftelse på min manns statsborgerskap. Det står i alle papirer at han er fransk, men det holder liksom ikke... De må ha bevis fra det norske folkeregisteret...)

Masse hilsener fra

Sissis1365380749

Hei Sissis!

Så ergelig, da! :o( Men du får tröste deg med at du ikke mister plassen i köen selv om alle papirer ikke er i orden!

Som du selv sier, registreringsdatoen har du... ;o)

Så deg og Soulla på chatten ista, men dere rakk å forsvinne för jeg fikk logget på. Uhu...

Klem

Hei Kinaputten!

Så ergerlig at vi forsvant for deg på chatten :) Vi er som regel inne mellom 15 og 16 - prøv igjen du.

Chattes da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...