Gå til innhold

Så gamle saksbehandlere

Anbefalte innlegg

Gjest Vinnevie

Vi hadde hjemmebesøk av saksbehandler i går. Sønnen i huset utbrøt etter besøket at han ikke kunne fatte hvordan så gamle mennesker kunne behandle søknader om adopsjon. Han slengte med noen setninger om at lærerne hans også var alt for gammel til å forstå ungdom. Vi måtte le litt, for vi synes også den over 60 år gamle saksbehandleren er litt "umoderne" til tider. Hvor gamle var deres saksbehandlere? Vet noen om saksbehandler i region nord også er ei (unnskyld uttrykket) eldre dame?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177816-s%C3%A5-gamle-saksbehandlere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en saksbehandler av hvert, for å si det sånn. Den ene var på vår alder, 35+, og den andre var rundt 60. Kan ikke si at vi reflekterte over alderen hennes, tvert imot. Syns at hun var minst like oppegående som den yngre, til tider også mer grundig og utfyllende. Tror kanskje at hun var grunnen til at vi slapp å rette og tilföye noe i sosialrapporten.

Hilsen

Begge våre saksbehandlere var under 35.. Hadde jeg kunne velge, så hadde jeg helst sett at de var eldre, det ble vel mye "koseprat" med disse to, selv om de var hyggelige nok, vet jeg ennå ikke om de var rutinerte nok. Får se om vi får godkjenning, først ;-)

Og når det gjelder saksbehandleren i region nord, så er hun ihvertfall oppegående nok til å bruke MAIL ;-) Artig at det blir flere fra "min" region her! Er ikke så mange av oss, tror ikke det gjenspeiler antall søknader, fikk oppgitt 3-4 mndrs ventetid, og det selv om de nettopp har fått en ansatt til..

Begge våre saksbehandlere var under 35.. Hadde jeg kunne velge, så hadde jeg helst sett at de var eldre, det ble vel mye "koseprat" med disse to, selv om de var hyggelige nok, vet jeg ennå ikke om de var rutinerte nok. Får se om vi får godkjenning, først ;-)

Hei!

Vi hadde en saksbehandler som var ca 30 år og yngre enn oss selv. enig i at det ble en del utenom prat!

Så der følte jeg likt med deg ahava!!

Følte også at hun var meget uerfaren og skrev ikke spesielt god norsk.

Masse skrivefeil. Gjentakelser.

Men jeg var så utålmodig at jeg faktisk ikke laget noe styr ut av at jeg var flau over resultatet.Ville bare bli ferdig!!

Blir spennende om bufa syns sosial rapporten er grei nok etter 6 mnd venting.

Det hadde vært toppen om de krevde fler eller nye opplysninger fra Sosial kontoret.Vi kan vente enda lenger vi jippi!! Hva med to tre mnd til eller fra!!! NÅ TULLER JEG!!

Tror ikke jeg hadde reagert om saksbehandler hadde vært oppi åra. En fordel kanskje?

Vi hadde bare en person innvolvert i vår rapport.

Hadde vært ok om det hadde vært en til syns jeg!!

Vennlig hilsen bjonde

Annonse

Vi har hatt saksbehandlere som har vært mye yngre enn oss selv, på samme alder og mye eldre. Holder en knapp på hun som var mye eldre, omkring 55, mht. profesjonalitet og effektiv saksbehandling. Andre som har hatt den samme saksbehandleren har opplevd det annerledes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...