Gå til innhold

Endelig Kina pappa i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Snart husfar
Skrevet

Hallo! Endelig telefonen vi har ventet på fra Adopsjonsforum. Fikk den 0930 i dag. Nå er jeg blitt PAPPA til ei Kina prinsesse på 13 måneder. Har ikke tid til å skrive noe mer. Vi må inn til Oslo. Dette er det mest gledligste budskap jeg har fått noen gang. Skjelver her jeg sitter å skriver mens jeg venter på kona. GOD PÅSKE!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tyr63

2

• Karamelis

1

• vivrik

1

• nedtelling

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

HURRA! Endelig begynner det er skje noe her!

GRATULERER MED JENTA!!!

og god tur til Kina!

Skrevet

gratulerer sååå masse som pappa!!!

Håper at dere snart sitter på flyet på vei til Kina!!!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Så gøy at de kom før påske!

Gjest Silkeline
Skrevet

Gratulerer sååå mye med Kina-prinsessen!"

Fra hvilken provins kommer hun?

God tur til Kina :-)

carla1365380461
Skrevet

For en herlig melding, snart husfar!! Gratulerer så mye med gullet, og hils kona!

Nå kommer det andre gladmeldinger også før påske - hipp hurra for alle nybakte foreldre!

Klem fra

Gjest Snart husfar
Skrevet

Gratulerer sååå mye med Kina-prinsessen!"

Fra hvilken provins kommer hun?

God tur til Kina :-)

Jeg sitter fortsatt å venter på min kone, som kommer fra jobb. Jeg var på veg til jobb da telefonen ringte. Jeg snudde og kjørte hjem. Hadde ikke fått gjort noe der alikevel.

Jeg satt og noterte ned på en blokk. Datteren vår er fra en provins ganske langt sør. Gro på adopsjonsforum sa provinsen, men vet ikke om jeg har skrevet det riktig, hun sa Jangsi provinsen. Sikkert ikke riktig skrevet. Hun var født den 2.2.04. Dette er faktisk helt uvirkelig, må jeg si. Dette er STORT!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten Prinsesse!!!! Så flott at tildelingen kom før påske likevel :-))))

Beste hilsen fra

Gjest venter også
Skrevet

Gratulerer så mye forresten!!!!!!! Det var så hyggelig å høre at jeg helt glemte det...

Gjest Snart husfar
Skrevet

Hva var deres LID?

Lid 15 september hadde vi

Nå drar vi til Oslo! LOL!!!

Skrevet

Så kjekt at AF får ringt ut til de vordende foreldre før påske. Gratulerer så mye med veslejenta. :o)

Hilsen

Skrevet

Fabelaktig flott å høre :o)

Gratulerer så masse.

Jeg gleder meg til det blir vår tur

Gjest athena-sos
Skrevet

Lid 15 september hadde vi

Nå drar vi til Oslo! LOL!!!

Gratulerer så mye. Er det ikke deilig? Kjenner følelsen, den er ubeskrivelig. Vi reiser til torsdag og jeg har reisesommerfugler. Kos dere med forberedelsene.

Skrevet

Gratulerer såå mye med prinsessa !!!!!!

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta :o)

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer til Kina pappa og Kina mamma med den lille prinsessen og god tur til Midtens rike.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...