Gå til innhold

Nydeligste lille Kinaprinsesse i verden

Anbefalte innlegg

Gjest Snart husfar

Hallo!

Ja da har jeg og kona hentet papirene til verdens peneste kinaprinsesse i hele verden. Dette har ikke ennå gått opp for oss. Nå vet vi at barnet vårt er i Kina og at vi skal møtes om 5-7 uker. I tiden som nå kommer er det mye å gjøre, men gøy blir det.

Litt om ungen vår. Hun er født 2.2.04. Kommer fra Duchang Sosial Welfare Institute i Jiangxi-provinsen. Dette er så stort og jeg tør ikke tenke meg reaksjonen jeg får da vi henter henne, når jeg ser hvordan jeg reagerte i dag. Dette blir litt av en start på påskeferien. Nå har vi bilder å forholde oss til samt en del dokumenter å lese. Ønsker alle en riktig god påske. For de som lurte på LID så var den 15.september og vi har brukt Adopsjonsforum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178140-nydeligste-lille-kinaprinsesse-i-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Nok en gang; gratulerer! Det er mange brikker som faller på plass når man endelig sitter der med bilde® og litt konkret informasjon foran seg. Hvis du tror du har blitt pappa til verdens nydeligste kinaprinsesse så har du ikke det altså. Iflg. kinapapsen så er det nemlig ham. Ja, han er faktisk pappa'n til de to mest fantastiske jentene på denne jord ;o) Er det ikke utrolig hvilken glede og stolthet man kan føle ?! Gled deg til overtagelsen. Det er bare helt fantastisk. Husk nok film, video og nok papirlommetørklær ! Skriv dagbok så dere husker alle de små tingene som skjer hver dag.

Kos dere i påsken med å se på bilder og drømme om den store reisen.

Gratulerer med en nydelig kinaprinsesse.

Kanskje du har lyst til å finne ut litt mer om Duchang i påsken. Prøv her - må melde deg inn. Er selv medlem av tilsvarende grupper for de stedene hvor mine døtre er i fra.

http://groups.yahoo.com/group/Duchang/

Hilsen mammaen til to jenter fra Hunan

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...