Gå til innhold

Jiiiiiiippiiiiii.......og gratulerer!!

Anbefalte innlegg

Tenk i dag skjedde det utrolige: Vi har fått en datter fra Kina!!!!

Ikke til å tro! Jeg hadde helt gitt opp håpet om å få tildeling før påske, så jeg ble totalt overrasket!

Herlig!

Nå er det bare å vente på postmannen. Er vi heldige så kommer papirene i morgen, men det er vel kanskje å håpe på litt for mye?

Er så fornøyd med at vi fikk tildeling før påske, jeg var absolutt ikke helt klar for å vente nesten to uker til!

Gratulerer så mye til snart husfar også. Dette er toppers, ikke sant???

Klem fra en lykkelig nybakt kinamamma.. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178146-jiiiiiiippiiiiiiog-gratulerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annemor2

4

• rao

2

• fei1365380229

2

• KHB75

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest norlys

Gratulerer hjerteligst med kina prinsessen. Og jippi at det endelig er kommet tildelinger, det tok sin tid gitt. Nå er det bare å håpe at vi får tildeling før påske. Vi er i InorAdopt. Er du i AF.? Det er ihvertfall ut som en del fra AF har meldt sin glede på DOL, hvis ikke VB også har fått????

Kan jeg spørre hvor gammel kinapia er ? og hvor hun kommer fra?

Nå er vi så spendte så spendte...

TVI TVI for at jeg også snart kan komme med gla melding. Vi er siste rest i InorA. sin august gruppe...

LYkke til

klem fra

Annonse

Gratulerer hjerteligst med kina prinsessen. Og jippi at det endelig er kommet tildelinger, det tok sin tid gitt. Nå er det bare å håpe at vi får tildeling før påske. Vi er i InorAdopt. Er du i AF.? Det er ihvertfall ut som en del fra AF har meldt sin glede på DOL, hvis ikke VB også har fått????

Kan jeg spørre hvor gammel kinapia er ? og hvor hun kommer fra?

Nå er vi så spendte så spendte...

TVI TVI for at jeg også snart kan komme med gla melding. Vi er siste rest i InorA. sin august gruppe...

LYkke til

klem fra

Vi er i AF! Vi hadde LID 6. september.

Datteren vår er snart 15 mnd. og kommer fra Guangdong provinsen helt sør i Kina!

Jeg gleder meg såååå til bildene kommer!

Håper VB og Inor adopt også får gladmeldingen før påske!

Lykke til!

Klem fra

Gratulerer såå masse med prinsessen ;o)) Hvilken provins er hun fra ??

Vi fikk dessverre ikke tildelingen i dag, men over helga kommer det vel sikkert noe til oss også ?? ;o))

Klem fra

Hun er fra Guangdong provinsen, helt sør i Kina!

Byen hun er i fra ligger helt ytterst mot Sør-Kinahavet, så det blir litt av en sydentur :o) Jeg gleder meg såååå til å reise!

Gjest Snart husfar

Gratulerer så mye fra meg og kona. Dette er helt rått! Vi hadde også gitt opp håpet om å få en tildeling før påske, så skjer dette her i dag. Dette er litt av en start på påskeferien. Kos dere i påsken! Skal hilse fra kona og si at vi får holde kontakten pr. mail.

fei1365380229

Gratulerer såå masse med prinsessen ;o)) Hvilken provins er hun fra ??

Vi fikk dessverre ikke tildelingen i dag, men over helga kommer det vel sikkert noe til oss også ?? ;o))

Klem fra

Er du her enda :o) Armen var brekt forresten, så nå har han gips. Godt vi ikke skulle på påskeferie.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...