Gå til innhold

så var det ned i kjelleren igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

så er jeg nede i deppedalen igjen. vet ikke om det er PMS som spiller inn her. Alt er bare så fryktelig vondt. Er bekymret ang min helsetilstand, medisinene som jeg ikke vet om kan fortsette på. Alt det faglige som jeg ikke har hatt ork til å lese til. At jeg skal flytte for meg selv i Mai allerede. Alt har bare blitt rot med behandlere etc, føler meg som svarteper som ingen vil ha noen ting med å gjøre. Er så forferdelig vondt at ingen vil ha noen ting med meg å gjøre.

Hvordan skal dette gå? Forventer ikke noe svar. Bare skriker ut min fortvilelse nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178242-s%C3%A5-var-det-ned-i-kjelleren-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en som føler med deg

Hei Timari

Uff da, stakkars deg.

Hadde selv en liknende nedtur for noen dager siden, så vet så smertelig godt hvor forferdelig det er.

Det kan kanskje være en trøst å vite at det vil gå over etter hvert, selv om du kanskje ikke tenker det nå.

Ønsker deg god bedring.

Klem:)

Gjest Timari

Hei Timari

Uff da, stakkars deg.

Hadde selv en liknende nedtur for noen dager siden, så vet så smertelig godt hvor forferdelig det er.

Det kan kanskje være en trøst å vite at det vil gå over etter hvert, selv om du kanskje ikke tenker det nå.

Ønsker deg god bedring.

Tusen takk:) håper ikke oppholdet blir så langvarig denne gangen. Men det er så vondt å ha det slik på en Lørdag, da man helst skal være ute sammen med venner og ha det bra

bugge -jenta

Hei Timari

Uff da, stakkars deg.

Ønsker deg god bedring.

Jeg er der nede, timari! Så kanskje vi møter på hverandre. Du er ikke alene. Kanskje er det pms. men det gjør ikke mindre vondt av den grunn.

Få ut av deg all elendigheten når som helst. Her er det alltid noen, og ikke bare noen, men noen som virkelig bryr seg.

Håper på styrke for oss begge, at lammelsen vi føler skal forsvinne, at motet skal komme, at vi kan lære å være hos oss selv og trøste.

Klem fra bugge

Annonse

Gjest Timari

Jeg er der nede, timari! Så kanskje vi møter på hverandre. Du er ikke alene. Kanskje er det pms. men det gjør ikke mindre vondt av den grunn.

Få ut av deg all elendigheten når som helst. Her er det alltid noen, og ikke bare noen, men noen som virkelig bryr seg.

Håper på styrke for oss begge, at lammelsen vi føler skal forsvinne, at motet skal komme, at vi kan lære å være hos oss selv og trøste.

Klem fra bugge

Takk kjære Bugge :) Tror det hjelper med utblåsninger iblant

Så leit at det er blitt så mye rot med behandlere osv... Huff, synes syndt på deg.

Sender deg en god klem om du vil ha...

Håper det føles litt bedre i dag.

Ellers husk at det bare går oppover når man er lei seg..

Håper virkelig det ordner seg med behandling, medisiner osv for deg. Det fortjener du!!

Klemmer fra,

Gjest Timari

Så leit at det er blitt så mye rot med behandlere osv... Huff, synes syndt på deg.

Sender deg en god klem om du vil ha...

Håper det føles litt bedre i dag.

Ellers husk at det bare går oppover når man er lei seg..

Håper virkelig det ordner seg med behandling, medisiner osv for deg. Det fortjener du!!

Klemmer fra,

Takker for klemmen

nå håper jeg ikke at jeg får to avslag fra to DPS'er som ikke vil ha meg før jeg i det hele tatt får dratt på påskeferie. Det hadde jo vært festelig!! Nope

Føler meg som i eventyret om den syvende far i huset, hvor jeg bare blir sendt videre til neste instans. Og når jeg endelig møter den høyste mannen i systemet så ber han meg om å gå tilbake til utgangspunktet igjen, altså fastlegen.

sprøtt altså!!. Jeg er mest forbanna på dem som påstår at det er fritt DPS valg her i Oslo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...