Gå til innhold

FU: Hvor gammel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 35 (auda ;o)) og håper å få en sønn eller datter fra Colombia om 1- 1 1/2 år.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamta

3

• Ahava

3

• grot

2

• carla1365380461

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes du er temmelig ung jeg i forhold til noen av parene på APC lista som fikk tildeling i denne omgang. Et av parene var begge over 50, så du er rene ungsauen du. :o)

Hilsen

Takker ;-))) Har jo sett de der, jeg også, men de var jo sååå gamle.. lol..

Skrevet

Jeg var 35 da vi fikk vårt første barn (egenfødt), mannen min var 43. Når vi hentet minstejenta var jeg akkurat fyllt 37, og da må mannen min ha vært 44....

Hilsen fra meg

Skrevet

Klart dere skal ha godkjenning!

Mener jo jeg også! ;-)

Skrevet

Hei,

Jeg var 37 år da vi kom hjem med prinsen vår februar 2004.

trk1365380645
Skrevet

Jeg var 28 da vi reiste til Etiopia i fjor, og dagen etter vi kom hjem ble jeg 29:) Gjett om jeg hadde verdens fineste bursdag, ingen presanger og fiskepudding til middag! Min mann er 5 år eldre.

Skrevet

Vi var 29 da vår egenfødte ble født og kommer til å være nærmere 36 når vi henter lillesøster fra Kina.

Gjest SA-mamma
Skrevet

Vi reiste til SA 13 jan i år.....på min 27ènde bursdag=)

Skrevet

Vi var 17 og 19 da vi fikk vår første datter, og 35 og 37 da vi hentet vår andre datter i etiopia i 2004.

(må legge til at vi følte oss eldre da vi var yngre og yngre nå som vi ble eldre..forstå det den som kan...)

Håper å få reise til etiopia i 2006 for å hente en lillebror eller lillesøster, da er vi 37 og 39.

Elers synes jeg det er morsomt med "hvor gammel?" Engasjerer mange på forumet!

Gjest morten johanssen
Skrevet

Vi var 17 og 19 da vi fikk vår første datter, og 35 og 37 da vi hentet vår andre datter i etiopia i 2004.

(må legge til at vi følte oss eldre da vi var yngre og yngre nå som vi ble eldre..forstå det den som kan...)

Håper å få reise til etiopia i 2006 for å hente en lillebror eller lillesøster, da er vi 37 og 39.

Elers synes jeg det er morsomt med "hvor gammel?" Engasjerer mange på forumet!

Hei.

Aldersforskjellen mellom barn og adoptanter bør ikke være for stor. Neppe mer enn 40 år, vil jeg mene.

Skrevet

Han kom som en fantastisk julepresang på selveste juledagen:-)

Litt av en julepresang, det! Kjempekoselig å høre!

Skrevet

Jeg var 34 da vi hentet eldstemann, og nesten 37 da vi hentet lillesøster. Og 39 når magebarnet fant det for godt å innfinne seg:)

Magebarnet ? Gratulerer så masse da, dette var gøy å høre !!!! Alltid kjekt med noen nyheter fra "gamle travere" her inne :-)

Gjest ung nok
Skrevet

Hei.

Aldersforskjellen mellom barn og adoptanter bør ikke være for stor. Neppe mer enn 40 år, vil jeg mene.

Det har da svært lite med saken å gjøre her...

Sissis1365380749
Skrevet

Jeg var 37 år, mannen nettopp fylt 40 da vi startet prosessen. Regner med at også jeg bikker 40 før vi får vårt lille nurk.

God påske alle sammen!

• 2 uker senere...
Gjest sept.lid
Skrevet

Denne tråden er vel sikkert "avslutta", men jeg henger meg på likevel..

Vi var 24 og 39 da mage-barnet vårt ble født. Vi nærmer oss 31 og 46 når vi (hvis alt går etter planen) skal hente hjem yngstemann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...