Gå til innhold

Noen fra Romerike?

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Nå har jeg fått Romerikes Blad til å nappe på saken om ventetid og Bufetat.

De vil gjerne skrive om forskjellene i ventetid ved adopsjon, og ønsker seg noen som kan stille opp på dette - som en liten case ved siden av selve saken.

Jeg skulle gjerne gjort det selv, men vi er ikke i Bufetat ennå, og det er mest ideelt å få noen som venter der - eller som nettopp er ferdig med en lang ventetid.

Er det noen som har lyst og tid til å ta en prat med RB-journalisten om ventetiden? Det bør være i dag eller i morgen.

Hun er veldig hyggelig, og dere bestemmer selv hvor mye dere vil fortelle.

Gi beskjed, så formidler jeg! Husk at det er en god sak. ;o)

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178407-noen-fra-romerike/
Del på andre sider

Fortsetter under...

blindgudinne

Hei malun.

Her kommer en påskehilsen til deg. Som du vet er vi fra Romerike, men har ennå ikke kommet så langt som til Bufetat. Vi har derimot fått muntlig beskjed fra bv om at vi blir godkjent. Vi skal skrive under sosialrapporten om ca to uker.

Jeg ønsker som deg at noen fra Romerike kunne vært med på dette. Det hadde vært kjempebra.

Ha en fortreffelig påske og lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178407-noen-fra-romerike/#findComment-1196415
Del på andre sider

Gjest malun

Hei malun.

Her kommer en påskehilsen til deg. Som du vet er vi fra Romerike, men har ennå ikke kommet så langt som til Bufetat. Vi har derimot fått muntlig beskjed fra bv om at vi blir godkjent. Vi skal skrive under sosialrapporten om ca to uker.

Jeg ønsker som deg at noen fra Romerike kunne vært med på dette. Det hadde vært kjempebra.

Ha en fortreffelig påske og lykke til videre.

God påske til deg også!

Så flott at dere har fått positiv beskjed allerede! Vi har noen møter igjen, men har fått beskjed om at sosialrapporten er ferdig til gjennomlesning i slutten av april. Så langt virker det veldig positivt, og vi kommer godt overens med saksbehandlerne.

Det ser ut som vi kommer til å følge hverandre sånn cirka fremover også. ;o)

Vi får krysse fingrene for sak i RB.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178407-noen-fra-romerike/#findComment-1197245
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...