Gå til innhold

Er utestenging umulig?


carma

Anbefalte innlegg

Går det ikke an å stenge ute brukere lenger?

Det gikk i alle fall fint an før, husker jeg.. Men det er kanskje bare nick som kan sperres og ikke IPer? Slik at en eventuell idiot egentlig bare kan registrere et nytt nick og fortsette faenskapet?

Spør fordi det forundrer meg at denne "Russel" får lov til å spy på hele DOL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    12

  • Prozak

    9

  • flisa

    7

  • carma

    5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Dol burde gjøre som andre nettsteder hvor sjikane er et problem: Sørge for at alle som registrerer seg må registrere seg med et mobiltelefonnummer.

Ta lærdom fra VG og Aftenposten Debatt.

Ikke det at idiotene ikke klarer å spa opp noen ekstra telefonnummer, men det ville naturligvis begrenset seg etter hvert.

Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som vedkommende får ture frem, kan man mistenke at det er en god gammel DOLer som har opparbeidet seg immunitet mot å bli utestengt.

Eller no'sånt.

Det er bare å vente på at han kommer med oppgulpet sitt på forumene O og P og...kanskje webbis tar affære da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dol burde gjøre som andre nettsteder hvor sjikane er et problem: Sørge for at alle som registrerer seg må registrere seg med et mobiltelefonnummer.

Ta lærdom fra VG og Aftenposten Debatt.

Ikke det at idiotene ikke klarer å spa opp noen ekstra telefonnummer, men det ville naturligvis begrenset seg etter hvert.

Det er nå min mening.

Det ville begrenset det, ja. Faktisk så mye at veldig mange ville sluttet å bruke stedet. Med et tlf.nr er man plutselig alt annet enn anonym.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det ville begrenset det, ja. Faktisk så mye at veldig mange ville sluttet å bruke stedet. Med et tlf.nr er man plutselig alt annet enn anonym.

"...................................."

Jeg ser ikke problemer ved at vi ikke er anonyme for dol-administrasjonen, og jeg tviler på at DOL ville mistet brukere. Idiotene ville nok stikki, men mange stikker herfra på grunn av dem. Så det hadde nok gått opp i opp.

Både Aftenposten og VG har nok langt flere brukere enn dol, noe som tyder på at folk egentlig ikke er så livredde for å røpe sin identitet til de som driver seriøse nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg ser ikke problemer ved at vi ikke er anonyme for dol-administrasjonen, og jeg tviler på at DOL ville mistet brukere. Idiotene ville nok stikki, men mange stikker herfra på grunn av dem. Så det hadde nok gått opp i opp.

Både Aftenposten og VG har nok langt flere brukere enn dol, noe som tyder på at folk egentlig ikke er så livredde for å røpe sin identitet til de som driver seriøse nettsteder.

Hva med oss som ikke har mobil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hva med oss som ikke har mobil da?

Kanskje man alternativt kunne brukt en gyldig e-postadresse. En fra teleoperatører som Telenor, Tele2, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Kanskje man alternativt kunne brukt en gyldig e-postadresse. En fra teleoperatører som Telenor, Tele2, osv.

Ja, det var en god idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemer ved at vi ikke er anonyme for dol-administrasjonen, og jeg tviler på at DOL ville mistet brukere. Idiotene ville nok stikki, men mange stikker herfra på grunn av dem. Så det hadde nok gått opp i opp.

Både Aftenposten og VG har nok langt flere brukere enn dol, noe som tyder på at folk egentlig ikke er så livredde for å røpe sin identitet til de som driver seriøse nettsteder.

Jeg ville heller ikke hatt problemer med det. Men jeg kan nok garantere at en del fra s.eks psyk. forumet ville sett noe annerledes på det.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg ville heller ikke hatt problemer med det. Men jeg kan nok garantere at en del fra s.eks psyk. forumet ville sett noe annerledes på det.

"..................................."

Og det forstår jeg. Derfor kunne de f.eks. gjort det mulig å skrive på psykiatri, overgrep, og eventuelle andre sensitive forum, uten registrert nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man alternativt kunne brukt en gyldig e-postadresse. En fra teleoperatører som Telenor, Tele2, osv.

har bare hotmail jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner ikkeno jeg - hehe

Nei, jeg tror det er jeg som ikke skjønner no' :-)

"IP-nummeret mitt forandrer seg hver gang jeg logger på - eller kjører"

...eller kjører??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror det er jeg som ikke skjønner no' :-)

"IP-nummeret mitt forandrer seg hver gang jeg logger på - eller kjører"

...eller kjører??

eller kjører REPARER -står det jo i innlegget mitt. Ser du ikke ordene?

Når internett faller ut - må man høyreklikke på ikonet der nede til høyre og trykke REPARER, da får man ny IP-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kjører REPARER -står det jo i innlegget mitt. Ser du ikke ordene?

Når internett faller ut - må man høyreklikke på ikonet der nede til høyre og trykke REPARER, da får man ny IP-adresse.

*klaske panna*

Og jeg som trodde at du var ute å kjøre i går og reparerte i dag... ;-p

Jammen da skjønte jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...