Gå til innhold

Er utestenging umulig?


carma

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

I London har dere også noe som heter fotball. Selv i i Norge har hørt om fotballen nede hos dere.

Din form for bilkjøring kalles ikke idrett. Den kalles hærverk. :)

Hvem/ hva spiller fotball her i London.

Har hoert om noe saant som Manchester United...og noe annet som jeg ikke husker.

Min kjoering naermer seg etthvert en kunstart...siste gang politiet kom,sa de at de aldri hadde sett slik kreativitet

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    12

  • Prozak

    9

  • flisa

    7

  • carma

    5

Mest aktive i denne tråden

thinkerbell

Hvem/ hva spiller fotball her i London.

Har hoert om noe saant som Manchester United...og noe annet som jeg ikke husker.

Min kjoering naermer seg etthvert en kunstart...siste gang politiet kom,sa de at de aldri hadde sett slik kreativitet

*stolt*

gidder du å sjekke mailen din så snart du får anledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

gidder du å sjekke mailen din så snart du får anledning?

Yess!

Skal gjoere det imorgen.

herfra er det ikke mulig...aol kommer ikke gjennom brannmuren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Yess!

Skal gjoere det imorgen.

herfra er det ikke mulig...aol kommer ikke gjennom brannmuren her.

takk :)

og god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

takk :)

og god påske!

God paaske til deg ogsaa!

Her er det ikke paake foer fredag....og det heter ikke paaske engang...bare Bank Holiday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

God paaske til deg ogsaa!

Her er det ikke paake foer fredag....og det heter ikke paaske engang...bare Bank Holiday

JOho! I england er påsken frivillig.. hvilket vil si at: vil man så har man lov. Det har jeg lært av deg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

JOho! I england er påsken frivillig.. hvilket vil si at: vil man så har man lov. Det har jeg lært av deg.

:-)

Av meg???

jeg som er saa lovlydig og undertrykt...

jeg forsoekte aa paaberope meg norsk paaskeferie...sa at det var en kristen hoyetid aa ha fri fra palmeloerdag osv...flere andre var villigge til aa melde seg inn i den norske kirke paa stedet (vi har strenge regler om religioes diskriminering)

Det hjalp ikke....og vi jobber fremdeles....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Av meg???

jeg som er saa lovlydig og undertrykt...

jeg forsoekte aa paaberope meg norsk paaskeferie...sa at det var en kristen hoyetid aa ha fri fra palmeloerdag osv...flere andre var villigge til aa melde seg inn i den norske kirke paa stedet (vi har strenge regler om religioes diskriminering)

Det hjalp ikke....og vi jobber fremdeles....

dere må gå i tog kan du skjønne! Marsjere med plakater. Bare pingler gir seg så lett.

Nå skal jeg hoppe i seng å få med meg slutten av De dødes tjern. *mord-abstinenser etter 2 timer*

good natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvem/ hva spiller fotball her i London.

Har hoert om noe saant som Manchester United...og noe annet som jeg ikke husker.

Min kjoering naermer seg etthvert en kunstart...siste gang politiet kom,sa de at de aldri hadde sett slik kreativitet

*stolt*

Så du har vært på ferde igjen? Hvor mange biler ble ødelagt denne gangen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...