Gå til innhold

Negativ tilrådning ble barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvordan du kan tro at barnevernet ikke tilrår adopsjon hvis dere er ressurssterke (hva nå DET måtte være) og alle formelle krav er oppfylt.

Dersom dere har fått "hint" om at de ikke vil anbefale dere for adopsjon, skal dere da ha en forklaring på det.

The Punisher

Hei! Du skriver "sannsynligvis". Jeg får straks mistanke om 2 ting. For det første; Dere er utsatt for en sosialarbeider(Jeg går ut fra at det var den personen som har hatt hjemmebesøk hos dere?) som ikke er helt kjent med forvaltningsloven.For det andre, og dette er en forsiktig gjetting. denne personen har sannsynligvis uttalt seg om dette verbalt? Jeg kan kanskje svare litt mer utfyllende om du forteller litt mer. Det er litt skummelt av meg å svare på bakgrunn av ordet "sannsynligvis."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...