Gå til innhold

sette sko i skohylla

Gjest liker å ha det ryddig

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Hos oss er skohylla for våre egne sko. Folk som kommer på besøk setter skoene på gulvet, og de fleste setter dem pent foran skohylla eller inntil veggen ved siden av. Men det jeg gjerne skulle visst er hvordan man får mannfolk til å sette skoene sine i skohylla...? Altså uten å måtte gi ham beskjed om det flere ganger om dagen. Han er snart 45 år, men jeg snubler i fotballsko, skistøvler, joggesko og gud vet hva hver gang jeg kommer hjem.

slenge verktøyet hans hulter til bulter?

Skrevet

Jeg har _aldri_ satt mine sko i andres skohyller når jeg er på besøk, og hadde faktisk syns at folk tok seg til rette hvis de gjorde det hjemme hos oss. Skohylla er får våre sko, vi som bor her.

Å sette dem inntil veggen og "utenfor allfarvei" blir noe annet.

Hihihi, var ekstremt spent på hva du hadde svart her, iom at jeg aldri har satt skoene mine i deres skohylle når jeg er på besøk. Godt å vite at du ikke sitter og irriterer deg grensesløst over at jeg legger jakken over vogna og setter skoene på gulvet ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Vel, jeg er nå mer glad for å få besøk enn irritert over hvordan det ser ut i vindfanget.

Sånn er det her i verden, av og til blir det litt rot.

mil1365380270
Skrevet

Pleier spørre hvor jeg skal sette skoene, om det ikke står noen der fra før. Å sette skoene på noens teppe er i alle fall utenkelig, og skohyllen deres er ikke helt naturlig det heller. Tror folk blir glade om du sier hvor du vil ha skoene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...