Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter i spenning på gladmelding fra deg på mail!!

Håper virkelig det skjer noe snart!

*klem*

Takk skal du ha for det !! Håper vi ses i Oslo snart da !!!

klem fra

Skrevet

Håper du/dere hører noe kjempesnart!!!

LYKKE TIL, og GOD PÅSKE

klem fra

Tuusen takk !! Ha en strålende påske dere også !!!!

Klem fra

Skrevet

Lykke til med de neste dagene - håper for deres del at påsken kan feires stort i år...

Jeg tror vi er mange som følger spent med på dine vegne nå rao.

Hilsen fra meg

Tusen takk skal du ha for det !!

Ønsker dere en flott påske ;o)

Klem fra

Skrevet

Ville bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg en god påske. Lykke til med resten av ventingen!!

Jeg følger ikke sånn super mye med, men skjønner at det er like før. For en følse!!

Vennlig hilsen bjonde

Skrevet

Jeg har vært inne flere ganger i løpet av helgen for å se om det var noe nytt. (vet jo at det ikke skjer noe i helgen, men jeg måtte liksom bare kikke allikevel)

Krysser fingrer og tær for at dere får telefonen i morgen, og venter i spenning!!!!!

ps. har du fått post fra meg?

Klem fra

Heisann ;o)

Tipper jeg har fått det, men jeg har ikke fått hentet posten enda...

Vi mailes snart !!! ;o)

Klem fra

Skrevet

Såååååååå spennende dager......

Krysser alt jeg har for at telefonen kommer i disse dager :o))))

Skjønner godt du er utålmodig, det er jeg også, møkk lei venting.

Ja- nå kan det godt ringe både hos meg og hos deg, synes jeg !!

Krysser fingre for dere også !!!!

Klem fra

Skrevet

Ville bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg en god påske. Lykke til med resten av ventingen!!

Jeg følger ikke sånn super mye med, men skjønner at det er like før. For en følse!!

Vennlig hilsen bjonde

Takk skal du ha for det ;o))

God påske til deg også !!!

Klem fra

Skrevet

Uff, har tenkt på dere i hele dag og i kveld. Lurte på om dere reiste eller ikke... har dere fått telefon eller ikke..

Imorgen MÅ den vel komme??!!!!!!

Klem

Skrevet

Uff, har tenkt på dere i hele dag og i kveld. Lurte på om dere reiste eller ikke... har dere fått telefon eller ikke..

Imorgen MÅ den vel komme??!!!!!!

Klem

Hei-hei ;) Vi reiste...

Fant ut at ting skjedde når det skjedde.....

Sender melding så fort jeg har nyheter :o)

Stoor klem fra

Gjest litchi
Skrevet

Nå krysser jeg alle fingre og tær for at dere hører noe i morgen, (dvs egentlig i dag - oppdaget nemlig at klokken har passert midnatt og vel så det) !! Denne tildelingsrunden har vært "seig som sirup" til å komme i gang, så jeg skjønner at det tærer på tålmodigheten! Jeg er utålmodig selv, jeg - enda vår gladmelding kom i februar ! ;)

Vi er midt i pakkingen! Om 2 døgn og ca 16 timer går flyet! Det er nesten ikke til å tro! Jeg har millioner sommerfugler i magen, og er SÅ spent!!!

Lykke til med vente - innspurten! Håper dere hører noe så snart det blir dag!!

Klem fra

Skrevet

Skal selvfølgelig ordne en tildeling med det samme ;-)

Venter masse med deg rao, blir så spennende å høre hvem deres neste familiemedlem er :-)

Klem fra

Skrevet

Nå krysser jeg alle fingre og tær for at dere hører noe i morgen, (dvs egentlig i dag - oppdaget nemlig at klokken har passert midnatt og vel så det) !! Denne tildelingsrunden har vært "seig som sirup" til å komme i gang, så jeg skjønner at det tærer på tålmodigheten! Jeg er utålmodig selv, jeg - enda vår gladmelding kom i februar ! ;)

Vi er midt i pakkingen! Om 2 døgn og ca 16 timer går flyet! Det er nesten ikke til å tro! Jeg har millioner sommerfugler i magen, og er SÅ spent!!!

Lykke til med vente - innspurten! Håper dere hører noe så snart det blir dag!!

Klem fra

Heisann og tusen takk skal du ha for det !!!

Håper dere får en fantastisk tur til Kina ;o)) Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det !!!!

Stor klem fra

Skrevet

Skal selvfølgelig ordne en tildeling med det samme ;-)

Venter masse med deg rao, blir så spennende å høre hvem deres neste familiemedlem er :-)

Klem fra

Så flott at du tar ansvar og ordner opp ;o)))

Er helt klar nå, så du kan bare sette i gang :)

Stor klem fra

Skrevet

.... Og bare så du vet det, så har jeg sittet med MIN mobil max 20 cm fra meg hele dagen, i håp om at det skal tikke inn gledelig melding fra deg!! ;-)

Krysser fingrene for at i morgen blir dagen!! Både Sverige og Danmark har fått idag, så de er nok ikke langt borte.

En av organisasjonene i Danmark fikk forøvrig 7 jenter og hele 3 gutter. Stilig! :o))

Fortsatt god påske fra

Hehe- så du sitter klar, ja.... :)

Klart du skal få beskjed når det skjer noe.

Tre gutter, altså...hmm- kanskje vi blir en av de heldige i Norge da, siden det meg bekjent ikke har kommet gutter hit denne mnd ? I såfall er jeg redd for at vi har litt holdningsendringsjobb å gjøre på lillemor....*s*. hun vil nemlig ha en lilleSØSTER !!! ;o)

Klem fra

Skrevet

Skjønner jeg godt!!

Tvi-tvi for at tildeling kommer snart!! Vi snakkes, vennen!!

Klem fra

Heisann og tusen takk for det !!! ;o))

Håper dere får en stråååålende tur til prinsen deres !!! Gleder meg masse til å høre hvordan dere har hatt det !

Stor klem fra

Skrevet

*krysser fingre* ;)

Takk-takk :o))

Ha en flott påske, så mailes vi sikkert snart !!!

Klem fra

carla1365380461
Skrevet

Hååååååper telefonen kommer i dag eller ihvert fall i morgen tidlig!!!

Bildene av verdens vakreste må jo ha kommet til landet nå, eller??

Venteklem fra

Skrevet

Det høres ut som en beskrivelse av heimen vår i disse dager. Unntaket er den nylada mobilen :o)

Vi er også reiseklare, kofferter begynner å bli klare og penga trygt lagret på konto. BARE 4 DAGER IGJEN !!

Krysser alt jeg har for at den aller gledeligste telefonsamtalen kommer om bare et lite øyeblikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...