Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp allerede etter 4 dager, hadde store problemer med nr 1, det er verre med nr 2. Har begynt med flaske allerede, og har ikke klart å få ut noe melk på snart 24 timer. Brystvortene er råe, og ved pumping får jeg bare ut blod og noen få dråper melk. Har bestemte meg for å slutte helt, kan jeg bare slutte eller må jeg ha noe for å bli kvitt den lille melken som er der? Brystene er ganske store, kjenner noen kuler og litt ømme. Prøvde å spørre på sykehuset men det var liksom ikke aktuelt å slutte, måtte bare fortsette å prøve. Slutt å mobb oss som ikke klarer det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd nesespray for å få igang ammingen?

Ellers har jeg ikke noen råd ang. det å slutte.

tann1365380778
Skrevet

Stakkar, dette høres ikke greitt ut. har nettopp fått min tredje gutt og ammingen går grett, men husk at melkeproduksjonen ikke kommer igang før etter ca 3 døgn! Hadde du ha klart å vente litt med å slutte? Kanskje du bare trenger litt mer tid?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Har du prøvd nesespray for å få igang ammingen?

Ellers har jeg ikke noen råd ang. det å slutte.

Jeg vet hvordan dette er, ungene blir ikke noe dårligere av å vokse opp på morsmelk erstatning, virker som du er dårlig når du ikke kan amme, jeg har begynt med morsmelk erstatning på min, mener man må ha glede oppi dette og

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...