Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har logget meg inn på chatten, men jeg får bare frem en blank side. Hva skjer ...? Noen som vet?

Hilsen en chattesyk

Skrevet

Så det er forklaringen på at du ikke svarer...

Vi ser at du er inne, men jeg aner ikke hva som er problemet. Prøv å logge av og på igjen??

Beste hilsen fra

Skrevet

Får du det fortsatt ikke til? :-( Første gang du var inne så så vi hva du skrev. Men det nytter jo lite om du ikke ser hva vi svarer...

:-(

Beste hilsen fra

Skrevet

Får du det fortsatt ikke til? :-( Første gang du var inne så så vi hva du skrev. Men det nytter jo lite om du ikke ser hva vi svarer...

:-(

Beste hilsen fra

Neida, ikke noe hell i dag! Forstår ikke hva som skjer. Skal prøve noen ganger til.

Skrevet

safe mode kan hjelpe i visse tilfeller..altså at du "krysser" av i den boksen før du logger inn. elelrs kan det hjelpe å logge seg inn som guest...

Skrevet

safe mode kan hjelpe i visse tilfeller..altså at du "krysser" av i den boksen før du logger inn. elelrs kan det hjelpe å logge seg inn som guest...

Det var det som hjalp meg inn i går; krysset av i "safe mode" og vips der var jeg inne ....

Sissis1365380749
Skrevet

Hei Elly!

Jeg hadde samme problemet i starten selv :)

Kryss av i boksene for safe mode og save passord - så hjelper det nok.

Har sett at du har prøvd noen ganger :))

Lykke til, kanskje vi chattes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...