Gå til innhold

Utro med min mors nye mann

Anbefalte innlegg

Gjest Else Marie Annemone
Skrevet

Jeg har vært utro med min mors nye mann. Har ikke dårlig samvittighet, men har lyst til å bli sammen med han. Hvordan skal jeg få skjøvet mor ut på sidelinja? Han er yngre enn henne, og mer min type.

Gjest dudass
Skrevet

Skal du adoptere? ;o) Eller er det feilposta?

Skrevet

Full eller helt i ørska?

D'ække mulig å tenke slik...

Skrevet

Hvorfor har du ikke dårlig samvittighet?

Hvorfor vil du overta mors nye mann?

Kanskje dere passer sammen i ditt hode, men det er ikke slik verden bør fungere...

Gjest har_ferie
Skrevet

Noen som tester ut våre reaksjoner på de svenske og danske "familielovene", der f.eks fedre kan bli sammen med sine adoptivdøtre, kanskje? Idiotisk opplegg, uansett!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får kline til. Maile Woody Allen for tips.

Gjest malun
Skrevet

Noen som tester ut våre reaksjoner på de svenske og danske "familielovene", der f.eks fedre kan bli sammen med sine adoptivdøtre, kanskje? Idiotisk opplegg, uansett!

Det samme tenkte jeg.

Gjest hvem er utro?
Skrevet

Hvem er det som har vært utro her - han eller du?

Eller begge to? Er du også gift?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...