kyrillo Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hva gjør dere med alle duppedittene deres? Dvs. verktøy, muttere, spiker, tommestokker, slangeklemmer, pakninger, limtuber, pensler, osv. i det uendelige. Noen tips? (Bortsett fra å bestille søppelcontainer altså) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Sorterer de i esker, bokser etc. Prøver å gjøre det, ihvertfall :-) "...................................." 0 Siter
kyrillo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Sorterer de i esker, bokser etc. Prøver å gjøre det, ihvertfall :-) "...................................." Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre.. Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre.. Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe? Jeg husker det sjelden, og derfor blir de stadig fullere og fullere :-) Det fungerer ikke helt som det er tenkt, men jeg holder på at tanken fortsatt er god :-) "....................................." 0 Siter
Gjest slik gjør jeg det Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ha de i syltetøyglass. De er jo gjennomsiktige, så da ser man lett hva som er i glassene. De er jo også i forskjellige størrelser. Lurt? På andre rom, har du alt i fine kurver o.l. Da vet du hvor du har ting, og det er kjempelett å holde rent. F eks på badet er det bare å flytte kurvene, tørke støv, og sette kurvene på plass. Så slipper man rot og styr. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Har de inni et skap på kjøkkenet. Har ikke så mange sånne ting, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.