Gå til innhold

Nå har vi vaska gulvet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest malun

Lykke til med hjemmebesøket!!

- og det går selvfølgelig fint, og er ikke skummelt i det hele tatt!

:o)

Jeg tror det kommer til å gå bra, ja.

Vi har jo hatt et møte hos bv allerede, og det er to veldig hyggelige og dyktige saksbehandlere.

Så får vi håpe jeg har fått fjernet de verste hybelkaninene.

*ser meg febrilsk rundt*

;o)

Annonse

Lykke itl, det går sikkert veldig bra!

Vi hadde også alle hjemmebesøkenen kl. 09.00 om morgenen. Like greit å bli ferdig med det!

Når jegser tilbake på det nå så må jeg smile litt, fordi jeg var så opptatt at alt skulle være ok ifht renhold og bevertning.... tror ikke det hadde noen ting å si:-)

Lykke til!

Hei Malun!

Ja, da var endelig den store dagen der, Malun! Önsker deg lykke til imorgen! Jeg har ennå våre tre besök av BV friskt i minne, og det er IKKE noe å grue for iallefall.

Nok en gang lykke til både med hjemmebesöket og den videre prosessen.

Klem

Hihihi, jeg husker så inderlig godt første gangen vi skulle ha hjemmebesøk - hele leiligheten var striglet - og så ville de ikke se noen ting! Snakk om bortkasta rydding av skap og skuffer ;o)

Tvi-tvi for i morgen, fortell oss hvordan det gikk da!

PS! Har du kastet vinflaskene fra påskens utskeielser? ;o)

Beste hilsen fra

Gjest malun

Hihihi, jeg husker så inderlig godt første gangen vi skulle ha hjemmebesøk - hele leiligheten var striglet - og så ville de ikke se noen ting! Snakk om bortkasta rydding av skap og skuffer ;o)

Tvi-tvi for i morgen, fortell oss hvordan det gikk da!

PS! Har du kastet vinflaskene fra påskens utskeielser? ;o)

Beste hilsen fra

Hehe, jeg truet mannen til å sette de tomme vinflaskene i uteboden. ;o)

Vi er så dårlige på å få avgårde returglass, og det hoper seg opp så det kan se ut som vi er skikkelig stordrankere - og det tok jeg ikke sjansen på.

Annonse

Gjest malun

Hei Malun!

Ja, da var endelig den store dagen der, Malun! Önsker deg lykke til imorgen! Jeg har ennå våre tre besök av BV friskt i minne, og det er IKKE noe å grue for iallefall.

Nok en gang lykke til både med hjemmebesöket og den videre prosessen.

Klem

Takk for det. Det er så deilig å ha fått alle møtedatoene, veldig kjekt å forholde seg til.

Gjest malun

Lykke itl, det går sikkert veldig bra!

Vi hadde også alle hjemmebesøkenen kl. 09.00 om morgenen. Like greit å bli ferdig med det!

Når jegser tilbake på det nå så må jeg smile litt, fordi jeg var så opptatt at alt skulle være ok ifht renhold og bevertning.... tror ikke det hadde noen ting å si:-)

Lykke til!

Jeg har vasket og ryddet - men ikke mer enn sånn helt normalt rent og greit. Tror bare det er en fordel at det feks ligger noen leker fremme.

Gjest malun

Lykke til med besøket, dette går så fint så. Ikke noe å grue seg for.

Hvordan går det med opplegget med Romerikes Blad? Noen som har meldt seg? Vil det bli skrevet noe om det hvis det ikke er noen som melder seg? Hold meg oppdatert.

:-)

Ingen har meldt seg til meg, men det kan jo hende journalisten har hatt noe napp. Jeg skal sende en mail i morgen, når hverdagen er vel igang igjen, og høre om det blir noen sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...