blindgudinne Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ingen har meldt seg til meg, men det kan jo hende journalisten har hatt noe napp. Jeg skal sende en mail i morgen, når hverdagen er vel igang igjen, og høre om det blir noen sak. Ok, og igjen lykke til i morgen!!!! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Lykke til!!! Det går sikkert kjempebra! 0 Siter
snø Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hehe, jeg truet mannen til å sette de tomme vinflaskene i uteboden. ;o) Vi er så dårlige på å få avgårde returglass, og det hoper seg opp så det kan se ut som vi er skikkelig stordrankere - og det tok jeg ikke sjansen på. Høres kjent ut det der :-)) Et svensk par vi traff da vi hentet Bella hadde samlet på hver eneste vinkork fra hver eneste flaske vin de hadde drukket sammen. De hadde to DIGRE skåler med vinkorker i bokhylla - de så ut som stordrankere, de :-)) Vi drikker en del pappvin, vi - få korker og lett å kvitte seg med embalasjen;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Pietra Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hadde bare lyst å ønske deg lykke til med hjemmebesøket jeg også. Regner med at det går strålende. Som mannen min sa; De kommer jo til vår hjemmebane og hjemmelaget har alltid en fordel ;o) 0 Siter
muriel Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg tror det kommer til å gå bra, ja. Vi har jo hatt et møte hos bv allerede, og det er to veldig hyggelige og dyktige saksbehandlere. Så får vi håpe jeg har fått fjernet de verste hybelkaninene. *ser meg febrilsk rundt* ;o) Håper du har sjekka tellekantene på håndklær og undertøy ;o) Tvi-tvi! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Lykke til!!! Det går sikkert kjempebra! Takk for det! Nå har de akkurat gått, og det gikk veldig greit. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hadde bare lyst å ønske deg lykke til med hjemmebesøket jeg også. Regner med at det går strålende. Som mannen min sa; De kommer jo til vår hjemmebane og hjemmelaget har alltid en fordel ;o) Det gikk veldig greit. De var her i hele 6 timer, 3 timer på hver av oss. Verst for dem, som måtte skrive så mye, tror jeg. ;o) 0 Siter
snø Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Det gikk veldig greit. De var her i hele 6 timer, 3 timer på hver av oss. Verst for dem, som måtte skrive så mye, tror jeg. ;o) Hjemmebesøk i seks - 6 - timer????!!!! Jeg er imponert! Det bør i alle fall bli grundig nok :-)) Når blir rapporten ferdig da?? Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hjemmebesøk i seks - 6 - timer????!!!! Jeg er imponert! Det bør i alle fall bli grundig nok :-)) Når blir rapporten ferdig da?? Beste hilsen fra Vi har et hjemmebesøk til den 7.april, hvor de skal observere guttungen og oss sammen, og en avtale 20.april for å lese gjennom den ferdige sosialrapporten og vurderingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.