Gå til innhold

Nå har vi vaska gulvet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg truet mannen til å sette de tomme vinflaskene i uteboden. ;o)

Vi er så dårlige på å få avgårde returglass, og det hoper seg opp så det kan se ut som vi er skikkelig stordrankere - og det tok jeg ikke sjansen på.

Høres kjent ut det der :-))

Et svensk par vi traff da vi hentet Bella hadde samlet på hver eneste vinkork fra hver eneste flaske vin de hadde drukket sammen. De hadde to DIGRE skåler med vinkorker i bokhylla - de så ut som stordrankere, de :-))

Vi drikker en del pappvin, vi - få korker og lett å kvitte seg med embalasjen;o)

Beste hilsen fra

Jeg tror det kommer til å gå bra, ja.

Vi har jo hatt et møte hos bv allerede, og det er to veldig hyggelige og dyktige saksbehandlere.

Så får vi håpe jeg har fått fjernet de verste hybelkaninene.

*ser meg febrilsk rundt*

;o)

Håper du har sjekka tellekantene på håndklær og undertøy ;o)

Tvi-tvi!

Annonse

Gjest malun

Hadde bare lyst å ønske deg lykke til med hjemmebesøket jeg også. Regner med at det går strålende.

Som mannen min sa; De kommer jo til vår hjemmebane og hjemmelaget har alltid en fordel ;o)

Det gikk veldig greit. De var her i hele 6 timer, 3 timer på hver av oss. Verst for dem, som måtte skrive så mye, tror jeg. ;o)

Det gikk veldig greit. De var her i hele 6 timer, 3 timer på hver av oss. Verst for dem, som måtte skrive så mye, tror jeg. ;o)

Hjemmebesøk i seks - 6 - timer????!!!! Jeg er imponert! Det bør i alle fall bli grundig nok :-))

Når blir rapporten ferdig da??

Beste hilsen fra

Gjest malun

Hjemmebesøk i seks - 6 - timer????!!!! Jeg er imponert! Det bør i alle fall bli grundig nok :-))

Når blir rapporten ferdig da??

Beste hilsen fra

Vi har et hjemmebesøk til den 7.april, hvor de skal observere guttungen og oss sammen, og en avtale 20.april for å lese gjennom den ferdige sosialrapporten og vurderingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...