Gjest Linn fra Stavanger Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Til dere som venter på svar fra bufetat region vest: Vi ringte og etterspurte status i saken vår i dag, og fikk endelig tak i saksbehandleren. Vi har reg.dato. 15.12.04. Fikk beskjed om at regionen nå har en saksbehandlingstid på 3-4 mnd. Vennlig hilsen 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 _3_ sto det nå nettopp i brevet vi fikk fra Bufetat vest (datert l0. mars). ;-) Ja, ja - ikke mange dagene fra eller til. Hilsen 0 Siter
hegemy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Æsj, og så eg som var så innstilt på at godkjenninga skulle liggja i posten kva dag som helst no! Ja, ja. Me har registreringsdato 21.12., så det blir vel ikkje så lenge til uansett. Så er det papirinnsamling i 100, håpar å få papira av garde til Bolivia innan utgangen av mai. 0 Siter
Sissis1365380749 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hei Linn Vi har reg.dato 16. mars og fikk oppgitt 3 mnd. i bekreftelsen. De har tydeligvis fått flere søknader i det siste siden ventetiden er gått opp. La oss håpe at den holder seg på 3 mnd. 0 Siter
Gjest Linn fra Stavanger Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hei Linn Vi har reg.dato 16. mars og fikk oppgitt 3 mnd. i bekreftelsen. De har tydeligvis fått flere søknader i det siste siden ventetiden er gått opp. La oss håpe at den holder seg på 3 mnd. Vi har ventet i 3,5 mnd....vi har jaktet på postkassa i snart 3 uker. Jeg spurte om jeg skulle avbestille legetimen som vi har om 14 dager. Saksbehandleren sa: "nei det tror jeg ikke er nødvendig". Så da er det bare å fortsette brevjakten i postkassa....skikkelig nervepirrende:-))! Begynner å få et ambivalent forhold til postkasser! Vennlig hilsen 0 Siter
AAA Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Vi har ventet i 3,5 mnd....vi har jaktet på postkassa i snart 3 uker. Jeg spurte om jeg skulle avbestille legetimen som vi har om 14 dager. Saksbehandleren sa: "nei det tror jeg ikke er nødvendig". Så da er det bare å fortsette brevjakten i postkassa....skikkelig nervepirrende:-))! Begynner å få et ambivalent forhold til postkasser! Vennlig hilsen Hei! Du kan spare inn litt tid på å ta blodprøvene allerede nå. Da er de klare til dere skal til legen. Bare sånn ludotips... ;-) 0 Siter
Sissis1365380749 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hei! Du kan spare inn litt tid på å ta blodprøvene allerede nå. Da er de klare til dere skal til legen. Bare sånn ludotips... ;-) Lurer bare jeg, hva skal de ha blodprøver på? 0 Siter
AAA Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Lurer bare jeg, hva skal de ha blodprøver på? Hei! Jeg prøver meg på å cut&paste skjemaet til legen inn her. Vi ser hvordan det går. ) GENERELL HELSEUNDERSØKELSE Til legen: Den medisinske rapporten er av største viktighet for China Center of Adoption Affairs i forbindelse med vurdering av adoptivsøkernes kvalifikasjoner. Vennligst svar på alle spørsmål. Takk for samarbeidet! Navn _______________________________________________Født __________________ Adresse ___________________________________________________________________ Sykehistorie: Har eller har pasienten hatt: tuberkulose nei / ja tumor nei / ja hjerte/karsykdom nei / ja leversykdom nei / ja kjønnssykdom nei / ja neuropati nei / ja mental lidelse nei / ja annen smittsom sykdom nei / ja misbrukt /misbruker alkohol nei / ja eller andre rusmidler nei / ja genetisk sykdom nei / ja evt. operasjoner nei / ja Hvis ja, forklar i eget skriv Undersøkelse: Høyde: ________________ Vekt _______________ Blodtrykk _________________ Syn V: ________________ H:_________________ Hørsel V: normal / unormal Hørsel H: normal / unormal Hjerte: normal / unormal Lever: normal / unormal Lunger: normal / unormal Lymfe: normal / unormal Thyroidea: normal / unormal Nervesystem: normal / unormal Blodprøve (dato):_________________ Vanlig blodprøve: normal / unormal (blodprosent, senkning, hvite blodlegemer) HbsAg: negativ / positiv Leverfunksjon: normal / unormal Urinprøve (dato): _________________ normal / unormal HIV-test (dato): _________________ negativ / positiv Bruker pasienten medikamenter? nei / ja Hvis ja, forklar i eget skriv Konklusjon: Er det noen fysiske, mentale eller psykiske tilstander som kan påvirke adoptivsøkerens evne til å oppdra barn?_________________________________ Er adoptivsøkerens helsetilstand egnet til å oppdra et barn?__________________________ Dato: Legens underskrift, stempel og ID nr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.