Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff, så trasig å høre at bv må skrive ny rapport. Kanskje den forrige ikke var utfyllende nok? Tror det varierer mye fra kommune til kommune hvor god kompetanse de ulike bv har på området. Skulle tro at dere kom først i køen hos bv siden de har rotet det til for dere. Føler med deg. Sender en stor trøsteklem.

Fortsetter under...

Gjest ikke overrasket

Det var ille å høre!

Men jeg må dessverre si at jeg ikke er sjokkert.

Vi har opplevd noe lignende, men dog kanskje ikke helt sammenlignbart.

Vil bare minne deg på at saksbehandler i Bufetat også kan komme til å vri på ting og tolke ting så negativt som mulig! Det er derfor viktig at dere går grundig gjennom rapporten, ikke signer noe som dere ikke er enige i.

Jeg vet ikke om det har noen hensikt å klage til Bufetat, da jeg tror det er sterke allianser mellom barnevernet og Bufetat, med en betydelig lojalitet.

Stå på! Forlang et møte med leder av sosial/barnevernskontoret, og hvis ikke det når fram, bør dere gå lenger opp i systemet i kommunen eller kanskje til fylkesmannen som noen nevnte i et annet innlegg.

Gjest ikke overrasket

Det var ille å høre!

Men jeg må dessverre si at jeg ikke er sjokkert.

Vi har opplevd noe lignende, men dog kanskje ikke helt sammenlignbart.

Vil bare minne deg på at saksbehandler i Bufetat også kan komme til å vri på ting og tolke ting så negativt som mulig! Det er derfor viktig at dere går grundig gjennom rapporten, ikke signer noe som dere ikke er enige i.

Jeg vet ikke om det har noen hensikt å klage til Bufetat, da jeg tror det er sterke allianser mellom barnevernet og Bufetat, med en betydelig lojalitet.

Stå på! Forlang et møte med leder av sosial/barnevernskontoret, og hvis ikke det når fram, bør dere gå lenger opp i systemet i kommunen eller kanskje til fylkesmannen som noen nevnte i et annet innlegg.

Sorry, Ahava.

Dette innlegget skulle egentlig vært et svar til Bubblefish, men jeg klarte visst å rote det til.

Men jeg har tenkt mye på deg også i det siste, og dere har min fulle sympati.

Sorry, Ahava.

Dette innlegget skulle egentlig vært et svar til Bubblefish, men jeg klarte visst å rote det til.

Men jeg har tenkt mye på deg også i det siste, og dere har min fulle sympati.

Sympati er bra.. ;-)) Hadde vi nå fått byttet bv-dame (100% damer hos oss..), DA hadde jeg vært glad, da!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...