Gå til innhold

Oioioi, er det mulig å røre sånn...

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Så opprant dagen for det første hjemmebesøket.

Bv hadde satt av hele dagen - først 3 timer med far, og deretter 3 timer med undertegnede.

De kom klokka ni, akkurat da jeg og guttungen dro avgårde til barnehagen.

Det var bare en liten ting vi hadde glemt: Planleggingsdagen.

Gjett om jeg følte meg som en organsiert og god forelder da jeg måtte dra med meg guttungen hjem igjen - akkurat den dagen da barnevernet satt hjemme i stua.

"Eh...vi glemte visst at det var stengt i dag, vi...". Hjeelp! Det er jo ikke SÅNN man vil fremstå.

Heldigvis lo de godt av det og mente at det kunne skje den beste, så vi får håpe det ikke har så mye å si. Kjenner at jeg blir varm i hodet av å tenke på det.

Resten av besøket forløp fint, praten gikk greit, de virket fornøyde og noterte til den store gullmedaljen.

Men tenk at det skal være mulig, da dere. Vi har aldri glemt noe slik før...

Flau hilsen fra

Fortsetter under...

*ler så jeg skriker*

Kanonbra, Malun :-)))

Helt typisk at sånn skjer når det passer aller dårligst, men godt at det ikke fikk noe å si.

Jeg er mest imponert over at dere hadde hele seks timer hjemmebesøk, tror vårt var over på under to timer :-)

Beste hilsen fra

Gjest malun

*ler så jeg skriker*

Kanonbra, Malun :-)))

Helt typisk at sånn skjer når det passer aller dårligst, men godt at det ikke fikk noe å si.

Jeg er mest imponert over at dere hadde hele seks timer hjemmebesøk, tror vårt var over på under to timer :-)

Beste hilsen fra

Ja, er det mulig! Kan du tenke deg hvordan det kokte i hodet mitt da jeg kom til en mørk og stengt barnehage. Makan!

*rødmer fremdeles*

Slapp av. Du er ikke alene. Jeg stilte opp på første barnehagedag etter sommerferien og ante ingenting om at det var planleggingsdag. Pinlig. Ok, nå forstår jeg jo at det var litt ekstra pinlig for dere da, men tipper at de bare syntes det var morsomt og ikke brydde seg mer om det. :o)

Hilsen

DAGENS BESTE .....he he

Skjønner godt at du ble flau.....og så da de satt hjemme i stua da,helt typisk når alt skulle væer perfekt.....

Det var jo bra at de kunne ta det med et smil i alle fall.

Kansje dere blir fort ferdig med sosialraporten siden det var et maratånbesøk,får håpe det for deres del...

Lykke til i alle fall.

Annonse

*hikste - flire*

Synes dette må være en TOPP start på dette, jeg!! Man skal jo ikke være supermennesker, heller, og dere har da vist at dere takler sånne uforutsette ting, og det til gangs, nå! ;-)) Dere får sikkert verdens beste rapport, noensinne! ;-)) Klem fra meg

De ser jo at dere gleder dere til å få økt familien...for sånt gjør man når man er spent og gleder seg til noe, da glemmer men små uviktige ting som når barnehagen er åpen eller ikke. Dessuten fikk dere jo vist hvordan dere takler uforutsette hendelser:)

Kjære malun

Hvor skal dere adoptere fra?

Vet du jeg fikk skikkelig latteranfall jeg nå.Beklager.Håper du ikke blir sint på meg.

Det er bare det at jeg levde meg sånn inn i historien din og ser deg for meg gå glad og fornøyd til barnehagen og kommer hjem igjen med sønnen din. På en slik dag da vi vil at alt skal være perfekt og vi ingen mangler skal ha.

Men husk at det kommer ikke til å ha noen betydning. Slapp av.

Jeg har gjordt det der flere ganger. Med to barn på slep og hjem igjen for at jeg ikke har lest lapper som har hengt på døra inn til barnehagen.

Men...det satt ingen fra BV og ventet på meg.hi hi

Du må bare le av det . Se det komiske i det.

Når rapporten er ferdig vil dere se tilbake på det med et smil.

Vi er bare mennesker, og ALLE kunnne gjordt det der.

Stor klem. Takk for en god latter!!

Ja, er det mulig! Kan du tenke deg hvordan det kokte i hodet mitt da jeg kom til en mørk og stengt barnehage. Makan!

*rødmer fremdeles*

mørk og stengt?? Hadde de ikke planleggingsdag, da? ;-)

Den ene gangen jeg glemte av hele p-dagen, hadde avd.leder sett meg komme, og møtte meg i døra med et stort smil og minnet meg på hvilken dag det var! *he he*

Men også hos oss har de jobbet inn plandagene ved å ha kveldsmøter, så jeg antar det skjedde hos deg! :-)

artig historie var det lell.

:-) smiler når jeg leser innlegget ditt :-)

"ammetåke" allerede??

Dette kunne ha skjedd meg også!! Regner med at det gikk bra og at bv tok det med et smil som du selv sa!!

Vi hadde ikke samtaler hver for oss når vi var i prosess. Lurer på hvorfor de ikke kjører samme opplegg alle sammen?? Vi hadde to møter hjemme og ett på BV sitt kontor for å underskrive.. Synes det gikk veldig så fort unna jeg. Det tok halvannen mnd bare!

Lyke til videre.

Den ene gangen jeg glemte av hele p-dagen, hadde avd.leder sett meg komme, og møtte meg i døra med et stort smil og minnet meg på hvilken dag det var! *he he*

Men også hos oss har de jobbet inn plandagene ved å ha kveldsmøter, så jeg antar det skjedde hos deg! :-)

Eller så hadde de kanskje lagt planleggingsdagen til et annet lokale ;o)

Helt vanlig det!

Annonse

Gjest malun

De hadde møtet i den andre avdelingen, så guttungens avdeling var både mørk og stengt.

Gjest malun

De ser jo at dere gleder dere til å få økt familien...for sånt gjør man når man er spent og gleder seg til noe, da glemmer men små uviktige ting som når barnehagen er åpen eller ikke. Dessuten fikk dere jo vist hvordan dere takler uforutsette hendelser:)

Hehe, takk for fin trøst! Man kan jo se slik på det også.

Jeg tok meg meg guttungen ut og lekte, og etterpå dro vi til naboen - så vi fikk ihvertfall vist at vi har nettverk i nabolaget. ;o)

Gjest malun

Kjære malun

Hvor skal dere adoptere fra?

Vet du jeg fikk skikkelig latteranfall jeg nå.Beklager.Håper du ikke blir sint på meg.

Det er bare det at jeg levde meg sånn inn i historien din og ser deg for meg gå glad og fornøyd til barnehagen og kommer hjem igjen med sønnen din. På en slik dag da vi vil at alt skal være perfekt og vi ingen mangler skal ha.

Men husk at det kommer ikke til å ha noen betydning. Slapp av.

Jeg har gjordt det der flere ganger. Med to barn på slep og hjem igjen for at jeg ikke har lest lapper som har hengt på døra inn til barnehagen.

Men...det satt ingen fra BV og ventet på meg.hi hi

Du må bare le av det . Se det komiske i det.

Når rapporten er ferdig vil dere se tilbake på det med et smil.

Vi er bare mennesker, og ALLE kunnne gjordt det der.

Stor klem. Takk for en god latter!!

Naboen mente også at vi måtte trøste oss med at det var en god historie. Og jeg ser jo det komiske i det - i hvert fall så lenge det virker som om bv også gjør det. ;o)

Vi skal forresten adoptere fra Etiopia.

Gjest malun

:-) smiler når jeg leser innlegget ditt :-)

"ammetåke" allerede??

Dette kunne ha skjedd meg også!! Regner med at det gikk bra og at bv tok det med et smil som du selv sa!!

Vi hadde ikke samtaler hver for oss når vi var i prosess. Lurer på hvorfor de ikke kjører samme opplegg alle sammen?? Vi hadde to møter hjemme og ett på BV sitt kontor for å underskrive.. Synes det gikk veldig så fort unna jeg. Det tok halvannen mnd bare!

Lyke til videre.

Ja, jeg får skylde på hormonene. ;o)

De delte opp samtalene for å høre oss fortelle hver for oss om oppvekst og bakgrunn, samt se hvordan vi beskriver forholdet vårt hver for oss. Det var ikke noe forhør, altså - samtalene gikk helt greit.

Her er de også ganske raske - vi har avtale for å lese gjennom ferdig rapport den 20.april.

Gjest malun

*hikste - flire*

Synes dette må være en TOPP start på dette, jeg!! Man skal jo ikke være supermennesker, heller, og dere har da vist at dere takler sånne uforutsette ting, og det til gangs, nå! ;-)) Dere får sikkert verdens beste rapport, noensinne! ;-)) Klem fra meg

Det var godt at jeg fikk deg til å le litt i dag, i hvert fall! ;o))

Gjest malun

DAGENS BESTE .....he he

Skjønner godt at du ble flau.....og så da de satt hjemme i stua da,helt typisk når alt skulle væer perfekt.....

Det var jo bra at de kunne ta det med et smil i alle fall.

Kansje dere blir fort ferdig med sosialraporten siden det var et maratånbesøk,får håpe det for deres del...

Lykke til i alle fall.

Ja, her har jeg ryddet, vasket og til og med sortert bladhylla - og så ryker vi på en sånn kjempetabbe.

Velvel, vi viser i hvert fall at vi er menneskelige.

Gjest malun

*Brøler av latter.*

Ja hihi... Da har du virkelig satt standarden!

Fra nå av kan det bare gå en vei iallefall. Hihi...

Beste hilsen

Hjemme satt mannen og skrøt av hvor godt organisert jeg er, og så kommer jeg hjem igjen med guttungen på slep - kan du tenke deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...