Gå til innhold

Oioioi, er det mulig å røre sånn...

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Slapp av. Du er ikke alene. Jeg stilte opp på første barnehagedag etter sommerferien og ante ingenting om at det var planleggingsdag. Pinlig. Ok, nå forstår jeg jo at det var litt ekstra pinlig for dere da, men tipper at de bare syntes det var morsomt og ikke brydde seg mer om det. :o)

Hilsen

Det er godt at det har skjedd med andre også. ;o)

Fortsetter under...

Smiiiiiiil!! Ufattelig festlig. Jeg ler høyt. Måtte forklare mannen hvorfor jeg sitter her og flirer.

Jeg har også forsøkt å levere minsten i barnehagen på en planleggingsdag en gang. En kollega gjorde det med sønnen sin i dag så du er nok ikke alene om den tabben. Bare så utrolig festlig at det akkurat var når de skulle komme.

Du må huske å skrive dagbok for det kommende barnet. Da er jo dette en fin start! Du kan jo klippe ut alle kommentarene herfra også.

Lykke til med resten av prosessen!

hi-hi.....det er ikke lett å få med seg alt heller da. Tror ikke du ikke du skal fortvile. Det er full forståelse for at det kan bli mye å huske på i våre adopsjonsprosesser.

.....seks timer hjemmebesøk....det var lenge. Hos oss var det ca. tre timer, og det kunne vært kortere hvis ikke jeg hadde skarvlet sånn i følge min mann....Vi har samme kommune du og jeg, malun.

klem fra

hi-hi.....det er ikke lett å få med seg alt heller da. Tror ikke du ikke du skal fortvile. Det er full forståelse for at det kan bli mye å huske på i våre adopsjonsprosesser.

.....seks timer hjemmebesøk....det var lenge. Hos oss var det ca. tre timer, og det kunne vært kortere hvis ikke jeg hadde skarvlet sånn i følge min mann....Vi har samme kommune du og jeg, malun.

klem fra

....mye skriveleif i innlegget mitt.....tror jeg må gå å legge meg......

Annonse

Dette var vel bortimot årsbeste, hehe.

Saksbehandlerne deres er mennesker de også, og tro ikke et øyeblikk at ikke hver eneste saksbehandler i sånn jobb vet at søkerne er dødsnervøse!

Der sitter vi og prøver å tenke ut hvordan vi skal fremstille oss selv på best mulig måte, samtidig som vi prøver å late som at det er

heeeeeeeeeeeelt vanlig

med tellekanter på alt som telles kan, leker sortert etter farge og tema - og nystrigla bladkurv.

De har gjennomskua oss alle for lengst, og godt er det :o) Du kom garantert fra det med æren i behold.

(Da vi skulle ha hjemmebesøk, var det en adoptivfar som i fullt alvor sa: "Dere må for alt i verden IKKE ha det nyvasket, baaaaare støvsuge. Ellers lukter de lunta!" ;-)

Gjest malun

Smiiiiiiil!! Ufattelig festlig. Jeg ler høyt. Måtte forklare mannen hvorfor jeg sitter her og flirer.

Jeg har også forsøkt å levere minsten i barnehagen på en planleggingsdag en gang. En kollega gjorde det med sønnen sin i dag så du er nok ikke alene om den tabben. Bare så utrolig festlig at det akkurat var når de skulle komme.

Du må huske å skrive dagbok for det kommende barnet. Da er jo dette en fin start! Du kan jo klippe ut alle kommentarene herfra også.

Lykke til med resten av prosessen!

Jeg trøster meg med at det blir en god historie, ja. ;o)

Gjest malun

klem fra

Kanskje er det derfor de bruker så lang tid - vi skravler nemlig vanvittig mye begge to. ;o)

Annonse

Gjest malun

Hi-hi, ser deg for meg! Og stemmer i med de andre i at det ikke kommer til å bety noe:)

Lykke til videre, da, det ser jo ut til at det kan gå fort en stund nå!

Ja, med tanke på region øst er det godt at de ikke bruker så lang til i kommunen vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...