Gå til innhold

18. april får vi jenten vår!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Selly

Gratulerer med jenta! tenker storebror er stolt! Vi traff hverandre på peppes i oslo for et par år siden,sammen med R. m/fam.Vil bare få ønske dere en fantastisk tur til Colombia alle tre !! kos dere!

Takk skal du ha. Håper det går bra med dere! Vi har flyttet til vestfold nå, og trives med det.

Gjest Selly

Ååååå får helt frysninger når jeg tenker på en ny tur til Colombia.....Dere er heldige som snart er på vei tilbake.

Riktig god tur!!!

Hvor skal dere bo?

Vi har tenkt å bo på Zuetana. Så tar vi en tur til San Andres underveis. Vi bodde noen dager på Halifax sist. Det var greit nok der, men jeg synes Zuetana ser kosligere ut med en liten hage. Har fått stedet anbefalt fra flere.

colombialija

Ååååå får helt frysninger når jeg tenker på en ny tur til Colombia.....Dere er heldige som snart er på vei tilbake.

Riktig god tur!!!

Hvor skal dere bo?

Gratulerer. ha en kjempefintur. Hvor lang tid har det tatt fra dere begynte til nå?

Er veldig opptatt av dette for vi skal også adoptere fra colombia, men det er nok en stund til vi kan dra.

God tur

Annonse

Gjest girasol

Vi har tenkt å bo på Zuetana. Så tar vi en tur til San Andres underveis. Vi bodde noen dager på Halifax sist. Det var greit nok der, men jeg synes Zuetana ser kosligere ut med en liten hage. Har fått stedet anbefalt fra flere.

Ååå, jeg får helt hjertebank når du begynner å snakke om bostedene i Bogotá... Det er snart 4 mnd.vi var i Colombia, men jeg kunne reist tilbake på flekken kjenner jeg!!!

Kos dere ordentelig i Colombia!

Masse lykke til og måtte dagene gå fort fram til dere har jenta deres hos dere!

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...