Gå til innhold

Artikkel i lokalavis om adopsjon.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Colombiamamma

Reagerte litt på at det flere plasser stod at en adopsjonsprosess tok ca. 1 år.

Gjennomsnitte nå ligger vell på god over det??

Men kan jo være de mente den delen av prosessen som skjer i Norge?

Vår prosesss tok sist gang rett i underkant av 2 år. Regner med den tar lenger tid denne gangen siden behandlingstiden i BUFetat region øst er så lang.

Reagerte litt på at det flere plasser stod at en adopsjonsprosess tok ca. 1 år.

Gjennomsnitte nå ligger vell på god over det??

Men kan jo være de mente den delen av prosessen som skjer i Norge?

Vår prosesss tok sist gang rett i underkant av 2 år. Regner med den tar lenger tid denne gangen siden behandlingstiden i BUFetat region øst er så lang.

De mener nok den norske delen av prosessen, men det var virkelig skrevet på en måte som var egnet til å forvirre. Synd.

På`en igjen...

De mener nok den norske delen av prosessen, men det var virkelig skrevet på en måte som var egnet til å forvirre. Synd.

Enig fillolin - mange kan her tro at hele prosessen tar 1 år. Vår tok første gang 2,5 år mens vi nå er heldige og slipper med 1,5 ! Og så synes jeg det ikke kom frem mer om hvor ulik behandlingen er i regionene - mest om lokalt barnevern som varierer.

mvh

Annonse

har jeg nettopp fått vite. Det kan være greit å være obs. på når vi legger ut linker eller diskuterer presseoppslag. Det var visst mer stoff om regionen i papirutgaven. Kanskje noen som har den kan kommentere.

Gjest malun

Kult å få napp! Grattis! (Du får bare heve deg over at noen av oss er så pirkete... ;)

mvh

Hehe, jeg tar det ikke personlig at journalisten slurvet litt - men hadde jeg lagd saken selv, ville det selvsagt vært noe heelt annet. ;o)

Men aller monner drar, og det viktigste er at etatene føler et visst press og at folk blir obs på problematikken.

Gjest malun

har jeg nettopp fått vite. Det kan være greit å være obs. på når vi legger ut linker eller diskuterer presseoppslag. Det var visst mer stoff om regionen i papirutgaven. Kanskje noen som har den kan kommentere.

Oi, det har du sannelig helt rett i. Jeg kikket ikke så nøye på nettutgaven, ettersom jeg leste selve saken i avisen.

Men det stemmer at det var en egen sidesak om Bufetat i papirutgaven, som ikke er tatt med på nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...