Colombiamamma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Prøver meg her på linken. Om det ikke går, så ligger det på førstesiden på avisens nettutgave. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1525441.ece 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Reagerte litt på at det flere plasser stod at en adopsjonsprosess tok ca. 1 år. Gjennomsnitte nå ligger vell på god over det?? Men kan jo være de mente den delen av prosessen som skjer i Norge? Vår prosesss tok sist gang rett i underkant av 2 år. Regner med den tar lenger tid denne gangen siden behandlingstiden i BUFetat region øst er så lang. 0 Siter
fillolin Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Reagerte litt på at det flere plasser stod at en adopsjonsprosess tok ca. 1 år. Gjennomsnitte nå ligger vell på god over det?? Men kan jo være de mente den delen av prosessen som skjer i Norge? Vår prosesss tok sist gang rett i underkant av 2 år. Regner med den tar lenger tid denne gangen siden behandlingstiden i BUFetat region øst er så lang. De mener nok den norske delen av prosessen, men det var virkelig skrevet på en måte som var egnet til å forvirre. Synd. 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 De mener nok den norske delen av prosessen, men det var virkelig skrevet på en måte som var egnet til å forvirre. Synd. Enig fillolin - mange kan her tro at hele prosessen tar 1 år. Vår tok første gang 2,5 år mens vi nå er heldige og slipper med 1,5 ! Og så synes jeg det ikke kom frem mer om hvor ulik behandlingen er i regionene - mest om lokalt barnevern som varierer. mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det var jeg som ba avisen skrive om dette! Heldigvis fikk de tak i noen adoptanter som ville stille opp. ;o) 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det var jeg som ba avisen skrive om dette! Heldigvis fikk de tak i noen adoptanter som ville stille opp. ;o) Malun ! Fint å få satt fokus på det - bra jobba ! mvh 0 Siter
kinaputten Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det var jeg som ba avisen skrive om dette! Heldigvis fikk de tak i noen adoptanter som ville stille opp. ;o) Hei Malun! Flott jobba!!! ) Klem 0 Siter
fillolin Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 De mener nok den norske delen av prosessen, men det var virkelig skrevet på en måte som var egnet til å forvirre. Synd. har jeg nettopp fått vite. Det kan være greit å være obs. på når vi legger ut linker eller diskuterer presseoppslag. Det var visst mer stoff om regionen i papirutgaven. Kanskje noen som har den kan kommentere. 0 Siter
fillolin Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det var jeg som ba avisen skrive om dette! Heldigvis fikk de tak i noen adoptanter som ville stille opp. ;o) Kult å få napp! Grattis! (Du får bare heve deg over at noen av oss er så pirkete... mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kult å få napp! Grattis! (Du får bare heve deg over at noen av oss er så pirkete... mvh Hehe, jeg tar det ikke personlig at journalisten slurvet litt - men hadde jeg lagd saken selv, ville det selvsagt vært noe heelt annet. ;o) Men aller monner drar, og det viktigste er at etatene føler et visst press og at folk blir obs på problematikken. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 har jeg nettopp fått vite. Det kan være greit å være obs. på når vi legger ut linker eller diskuterer presseoppslag. Det var visst mer stoff om regionen i papirutgaven. Kanskje noen som har den kan kommentere. Oi, det har du sannelig helt rett i. Jeg kikket ikke så nøye på nettutgaven, ettersom jeg leste selve saken i avisen. Men det stemmer at det var en egen sidesak om Bufetat i papirutgaven, som ikke er tatt med på nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.