Gå til innhold

Utstilling i Asker

Anbefalte innlegg

Gjest kinamamsen

Til dere som bor i rimelig nærhet anbefaler jeg dere en tur til Atelier Blått Blikk i Dikemarkvn. 33 i Asker. Der har en kjempesøt kinesisk dame, Florence Lee Chokhoawala, utstilling lørd. og søndager nå i tre helger fremover.. Hun stiller ut "Paintings, Calligraphy and Origami". Jeg lot meg friste til å kjøpe et bilde som minner meg om Kina og min 9 år gamle kinesisk-fødte datter; (som er veldig interessert i Origami) fikk innføring i den spennende kunsten å brette papir. Det var brettede dyr av alle slag, stjerner, fugler, esker etc. Selv om vårsolen skinner så anbefaler jeg et tur til denne fine ustillingen, og dessuten er området rundt perfekt for helgens tur ;o)

Litt lokal reklame fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179726-utstilling-i-asker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...