Gjest mangler verv Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Der lærte jeg noe nytt; hadde aldri hørt det ordet før og lurte på hva i alle dager det var.... 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hehe......du var ikke alene om å ikke vite hva verv er!!! 0 Siter
Gjest Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Vi har alltid kalt det for "kvarv", men det de mener er der håret i hodebunnen er festet slik at det går i en spiral utover (godt forklart...). De aller fleste har en kvarv i toppen av bakhodet, mange har de i luggen eller andre plasser. Du ser de ekstra tydelig på mange babyer med lite hår. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har du ikke verv i håret, har du kanskje verv i en frivillig organisasjon eller på arbeidsplassen? Uansett, alle har verv i håret, men er de små og på rett plass, er det intet problem. Et sted må vokseretningen snu.... eller møte andre 0 Siter
Gjest Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har du ikke verv i håret, har du kanskje verv i en frivillig organisasjon eller på arbeidsplassen? Uansett, alle har verv i håret, men er de små og på rett plass, er det intet problem. Et sted må vokseretningen snu.... eller møte andre *prøver å se for seg et hår uten kvarver (som jeg kaller det)* LOL 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 *prøver å se for seg et hår uten kvarver (som jeg kaller det)* LOL *litt av en oppgave* 0 Siter
ariadne Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har hørt ordene virvel og kvervel. Verv tar jeg bare frivillig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.