Gå til innhold

I gang igjen....

Anbefalte innlegg

hks1365380475
Skrevet

Vi har nå begynt å tenke på å starte adopsjonsprosess nummer 2 - og det kribler allerede i kroppen av forventning!!! En deilig følelse. Vet jo at det vil gå både "vinter og vår" før ny tildeling, men nå vet vi hva vi har i vente - et skjønt lite barn!!

Ha en fortsatt god kveld alle sammen.

Skrevet

Gratulerer med beslutningen. Det er god fölelse.

Vi er nå i köen hos BUFA öst for nr. 2. Så det er en laaaang stund til vi kan hente nesteman.

Skrevet

ja det er en deilig følelse. vi har hatt vårt første besøk hos BV, og den 21 kommer de hjem til oss. Regner med å sende papirene til BUFA medio mai eller sånn?

Gleder oss ubeskrivelig til å møte lillebror eller lillesøster forhåpentligvis en gang i 2006.

Skrevet

Håper at prosessen går fort og greit.

Hvilket land skal dere søke fra forresten?

Lykke til

carla1365380461
Skrevet

Lykke til!!!

Hvilket land blir det?

Klem

hks1365380475
Skrevet

Lykke til!!!

Hvilket land blir det?

Klem

Det blir Etiopia en gang til. Et naturlig valg - vil gjerne at barna kommer fra samme land.Vi kommer nok sikkert ikke i gang med ny rapport og dokumentinnsamling før vi nærmer oss ferien, men tiden går heldigvis relativt fort fremover:-)

trk1365380645
Skrevet

Det blir Etiopia en gang til. Et naturlig valg - vil gjerne at barna kommer fra samme land.Vi kommer nok sikkert ikke i gang med ny rapport og dokumentinnsamling før vi nærmer oss ferien, men tiden går heldigvis relativt fort fremover:-)

Så bra, fikk ikke med meg før nå at dere også har Etiopia:) Vi også, og vi er også på vei med nr 2! Hjemmebesøk, og forhåpentligvis eneste møte, er om en uke! Det er utrolig gøy!

Skrevet

ja, nå fikk jeg også med meg at dere skal til etiopia, det skal vi også... Hvis du vil ha kontakt er mailen:

[email protected]

adressen min kommer ikke skikkelig frem her , men er s_amba04

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...