Gå til innhold

Hva koster hentereisen til Colombia?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er jo helt i startfasen ennå, men lurer nå likevel.....

Har fått priser fra AF, på hva selve adopsjonen vil koste.

Har imidlertid ikke sett noen snakke om hva som går av penger på en hentereise....

Hva koster fly/hotell etc..? Er det billig å leve der ol.

Noen som vet?

Greit å vite litt om hva man må regne med å bruke.

Hilsen Ronaldo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180027-hva-koster-hentereisen-til-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Selly

Hei!

Prisen er veldig forskjellig avhengig av om dere må reise i høy- eller lavsesong. Vi betaler 27000 i flybilletter for 3 ned og 4 tilbake. Vi reiser 16. mars. Noen har betalt mellom 40 000 og 50 000 i flybilletter. Vi reiser fra Gardermoen til Bogota. Dersom dere må ta innenlandsfly i Norge eller Colombia vil prisen bli noe høyere. Oppholdet koster ca 5000 i uken inkludert alle måltider. Vi påregner totale reiseutgifter med opphold til ca 50 000 (men det koster jo å leve hjemme også). Prisen er jo også avhengig av hvor lenge dere må være i Colombia. Så jeg kan dessverre ikke gi et klart svar, men jeg håper dette var til litt hjelp. Vi får refundert drøye 30 000 fra staten når vi kommer hjem.Lykke til videre i prosessen.

Hei!

Prisen er veldig forskjellig avhengig av om dere må reise i høy- eller lavsesong. Vi betaler 27000 i flybilletter for 3 ned og 4 tilbake. Vi reiser 16. mars. Noen har betalt mellom 40 000 og 50 000 i flybilletter. Vi reiser fra Gardermoen til Bogota. Dersom dere må ta innenlandsfly i Norge eller Colombia vil prisen bli noe høyere. Oppholdet koster ca 5000 i uken inkludert alle måltider. Vi påregner totale reiseutgifter med opphold til ca 50 000 (men det koster jo å leve hjemme også). Prisen er jo også avhengig av hvor lenge dere må være i Colombia. Så jeg kan dessverre ikke gi et klart svar, men jeg håper dette var til litt hjelp. Vi får refundert drøye 30 000 fra staten når vi kommer hjem.Lykke til videre i prosessen.

Tusen takk for raskt og godt svar, Selly.

Vi skal også reise 3 bort, og forhåpentligvis 4 hjem igjen.

Regner med høysesong er om sommeren, siden dere "bare" betaler 27.ooo,- i reise. 5.000,- pr uke i Colombia, var jo ikke så avskrekkende.

Ronaldo

Hei!

Du mener vel at dere skal reise 16 april...(ikke mars)?

Uansett må dere ha en riktig god tur.

Ronaldo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...