Gjest dreamdream Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 *ser for meg Mr Kahn for mitt indre* Tipper han har stor mage og bart. Og buskete øyenbryn. Og at han aldri går naken med sokker og sandaler. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Tipper han har stor mage og bart. Og buskete øyenbryn. Og at han aldri går naken med sokker og sandaler. Jeg fant dessverre ikke bildet av Kahn i undertrøya, men her er ett der Flisa synger en av sine vakreste traller! ;-)) http://www.tegneserier.no/img/Fiinbeck_og_Fia_2003.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 *ser for meg Mr Kahn for mitt indre* Det skulle jeg gjerne ha sett! 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Tipper han har stor mage og bart. Og buskete øyenbryn. Og at han aldri går naken med sokker og sandaler. feil! IKKE HÅR I ANSIKTET 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Jeg fant dessverre ikke bildet av Kahn i undertrøya, men her er ett der Flisa synger en av sine vakreste traller! ;-)) http://www.tegneserier.no/img/Fiinbeck_og_Fia_2003.jpg Kahn er alltid korrekt kledd eller avkledd - alt ettersom 0 Siter
Gjest dreamdream Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 feil! IKKE HÅR I ANSIKTET Ikke øyenbryn engang ? 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Ikke øyenbryn engang ? ikke buskete -bare vakre, velformede 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ikke buskete -bare vakre, velformede ...så du har sluppet til med pinsett, altså? Ikke verst!! *S* 0 Siter
Gjest Dreamdream Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 ikke buskete -bare vakre, velformede Men han kan vel ikke se mild å snill og velformet ut ? Han.. med DE meningene ? Han er bare NØDT til å se ut slik som jeg tror. 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 Men han kan vel ikke se mild å snill og velformet ut ? Han.. med DE meningene ? Han er bare NØDT til å se ut slik som jeg tror. Du skulle hørt når han ler du! hehe 0 Siter
Freya Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Høres herlig ut! Det er det... Så kan vi kakle om de andre som ikke er der (huff, litt dårlig gjort, kanskje). > 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.