Gjest .......................ubs Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ja, det var din mening, og den skal du få lov til å ha. Er det greit for deg at mannen min har tilbragt dagen og fremdeles gjør det, for å pusse opp og sette inne et duskabinett først og fremst for min del. At du blir kvalm, er ditt problem. God bedring! Innlegget mitt handlet i hovedtrekk om noe annet enn mannen din. At han setter opp dusjkabinett som han ikke får lov å bruke høres merkelig ut. Stakkars mann, vasker han seg i doen? Det handlet faktisk om hvor arrogant du er, og uforskammet. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 "Ikke bare kan du tenke selv, men det ser ut til at du mener du skal tenke det meste for ungene dine også" Det høres ut som du mener ungene mine mest av alt har lyst til å kjøre motorsykkel. Har ALDRI hørt de ytre ønske om noe slikt. Kanskje de ikke tør? Men jeg har forståelse for at du er glad for det - faktisk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.