Gå til innhold

Rubia takker for seg :)


Rubia

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke pga. mopedtråden alene.

Jeg mener fremdeles alt jeg har skrevet i innlegg og svar. Så dette gidder jeg ikke svare mer på eller kommentere.

Jeg har god tro på min rolle som god mor så den mister jeg ikke pga. innlegg her inne.

Jeg har vært her i mange år nå. Og oppetter tidene har det irritert meg at folk er så udregelige i sine svar.

Det er mange perfekte folk her inne, sjalue er det en del av også, for ikke å snakke om sneversynte.

Sier man : er så glad, gubben kjøpte fin gave til meg i dag...så kan du være hentende sikker på at en bølagjeng svarer : synes ikke det er viktig med gaver jeg da, elsker gubben min alikavel jeg. Det er han jeg vil ha og ikke gaver.

Dhaaa...man elsker ikke gubben sin en annen forde man setter pris på gaver man får eller?

Spør noen om noe "uerfarent" innen sexualitet så kan du være hentende sikker på at en eller annen idiot får seg til å skrive noe dumt og sette på et *rister på hode*

Sier du en ting du gjør som ikke passer en eller annen så er du sikkert en amøbe over det hele i det virkelige liv også.

Og gjør man noe med barna sine som ikke alle gjør så er du udugelig og gjør sikkert maaaaaasse annet feil med dem også.

Jeg har mang en gang sett innlegg hvor jeg har tenkt "bevare meg vel". Men jeg har ment at har jeg ikke noen fornuftig måte å få frem meningen min på så hopper jeg over og lar være å svare.

Har jeg svart noen så har jeg selv om jeg kanskje noen ganger har vært mer bestemt eller krass iallefall kunnet svare på en ordentlig måte. Jeg har simpelthen ikke hatt behov for å kalle noen for "knøl", "idiot", "dust", "brødgjøk" eller annet i den duren.

Nå merker jeg at jeg har lyst til å svare mer udannet enn jeg har følt for før.

Altså begynner jeg å dra til meg en negativ personlighet som jeg ikke er stolt av. Jeg vil nemmelig ikke dette ned på dette nivået. Så får andre gjøre som de vil.

Jeg er stolt over å kunne ta på meg å ha svart folk i sånn nogenlundt skikkelig tone her inne disse årene på DOL.

Jeg trekker meg før jeg blir like udregelig som enkelte andre her.

Jeg har et godt liv med mann og barn. Og kjører en linje i livet jeg føler passer oss og livet vi lever, på stedet vi bor.

Har full forståelse for at livet arter seg anneledes i storbyer, på andre steder ol. - har bodd i bla. Oslo selv- og jeg har ingen problemer med å respektere andres meninger.

Det jeg ikke kan respektere er hvordan de legges frem i enkelte tilfeller.

Jeg ønsker ikke å bli like sneversynt, aggressiv og sær som jeg føler jeg kan komme til å bli etter hvert som man mister tålmodigheten.

Jeg kunne selvsakt bare logget meg ut her og ikke gått inn igjen men jeg vil gjerne takke enkelte her inne som jeg har hatt positiv kontakt med i lang tid.

Det er selvsakt mange kjempe flotte mennesker her inne også og disse vil jeg si ordentlig "ha de" til :)

Så får dere alle - ja alle :) - ha en riktig god sommer og good luck videre i livet.

Jeg går med hode høyt hevet videre i livet...og bare for å erge så må jeg få fortelle at poden nå har prøvd peden i gårdsplassen og at det var full hit.

*ler*

Masse siste hilsner fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    40

  • mrxx

    23

  • Ade|ina

    13

  • snø

    11

Mest aktive i denne tråden

serendipity

*smiler* skjønner deg på en måte godt, men håper virkelig du ombestemmer deg.(en liten DOL pause kanskje ;-) Klart du er en god mor!!!

Du blir iallefall savnet av meg. Men vil ønske deg et lykkelig liv med "ny" mann og barna.. :_)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist. Men synes du hadde gode grunner. er veldig enig med deg i det du skriver om enkelte som vrir og vender på alt man skriver... Men, men.. er nok som du sier misunnelse i enkelte tilfeller. : )

Vil i hvert fall takke deg for alle gode svar du har gitt MEG (Pricilla). Synes du virker som en flott dame.

Ønsker deg og en fin sommer..

Og så håper jeg selvfølgelig du ombestmmer deg etterhvert, og vender tilbake til oss og overser de tullingene som svarer dumt.

Ha det bra. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kutt ut helt da. Jeg har det også ofte slik at føler "herregud for et innlegg", og så lar jeg være å svare. Det er så mye annet positivt her inne.

Kan du ta en liten pause, kanskje? Og så komme (sterkt) tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Det er jo litt trist hvis du føler du må takke for deg pga. at du får litt "refs" for å bryte loven.

Du skjønte vel at dette med moped til en 11 åring var noe de_fleste_ikke akkurat ville klappe høyt i hendene for?

Kanskje oppleves innleggende som mer negative når man har startet tråden, vet egentlig ikke for jeg starter sjelden noen tråd. Tror nok kanskje jeg ville tenkt meg litt om før jeg startet en tråd som jeg ville ha skjønt var så i utakt med flertallets oppfatninger.

Hvis jeg satt og drakk med min 16 åring f.eks. så tror jeg ikke jeg ville skrevet og fortalt hvor fantastisk hyggelig det hadde vært :o)

Kos dere med mopeden, håper dere bruker den kun på lukket bane. Et privat jorde hvor dere lager bane tror jeg kanskje kan betegnes som en lukket bane :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Mopedtråd? *klør seg i hodet*

Ja,ja, jeg er jo bare innom her fra tid til annen, så all dramatik klarer jeg jammen ikke å fange opp. grmf.

Synd du stikker av. Synes du er kul, klok og med masse humor. Masse lykke til videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Bare et lite tips på veien: Du må slutte å kalle en moped for en ped. Det er ufattelig harry. Jeg kalte ikke engang mopeden min for ped når jeg var 15 år gammel, og du er nok eldre enn som så.

Det at du kalte mopeden for ped vil jeg anta var noe av det mest kritikkverdige i innlegget ditt, og det sier litt.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Synd at du gir deg her, håper du ombestemmer deg. Du har gitt mange gode svar i mange år, og vil bli savnet.

Det eneste jeg har stusset på er den nevnte tråden.

Hilsen en gammel dol'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ikke forsvinn'a Rubia.

Vi kan jo ikke bare la dolmødre herje ;o)

Høh, nå er det bare å trekke pusten og stå enda sterke imot Reima-banden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Det var leit.- Jeg er jo ingen gammel ringrev her. men det er da noen navn jeg 'liker' spesielt.

Hvis du 'går' et annet sted, kan du jo tipse om det... til de som kanskje ikke er 100% happy med dette forumet.

*klem* fra en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også vurdert det mange ganger. Ufordragelig kjerringer her inne, men så er det at det også er noen som "stråler" :-D Noen som er "kjekke å ha", og noen som er direkte artige! Så jeg blir. Kjerringene ¨skal vel ikke overta stedet totalt?

Har i grunn aldri vært så aktiv her, men leser en god del - og får meg ofte en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...her har jeg gått glipp av noe.

Lurer på hvem disse ufordragelige er... Jaja, det vil vel bli meg åpenbart etterhvert.

Takk for deg da! Ikke mye glede jeg fikk av deg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Du gjør selvfølgelig som du vil. Selv er jeg ikke så ofte her som før......ble vel litt lei etter mange år. Tar noen pauser nå og da, synes det er helt greit.

Kan ikke du også gjøre det istedet for å ta en hurtig(?) avgjørelse og kanskje angre etterpå.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...