Gå til innhold

Rubia takker for seg :)


Rubia

Anbefalte innlegg

Nei, nå ble jeg nesten rørt! Det er så lenge siden jeg har lest et dolavskjedsinnlegg. Før var det sånne annenhver dag. Gjerne av den samme personen.

SDD hadde det siste som jeg husker. Han skulle ALDRI komme tilbake.

Velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    40

  • mrxx

    23

  • Ade|ina

    13

  • snø

    11

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Nei, nå ble jeg nesten rørt! Det er så lenge siden jeg har lest et dolavskjedsinnlegg. Før var det sånne annenhver dag. Gjerne av den samme personen.

SDD hadde det siste som jeg husker. Han skulle ALDRI komme tilbake.

Velkommen tilbake!

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Takk!

Velkommen tilbake evt.med nytt nick en annen gang.

Ser det er en til som fikk omsorgssvikt til svar i sin tråd som også har gitt seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg nesten rørt! Det er så lenge siden jeg har lest et dolavskjedsinnlegg. Før var det sånne annenhver dag. Gjerne av den samme personen.

SDD hadde det siste som jeg husker. Han skulle ALDRI komme tilbake.

Velkommen tilbake!

*host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd du forlater oss. Enig med deg, det er mange "kjerringer" her inne. Men det er mange positive, blide, fornuftige og artige her også og derfor bør du fortsette, så disse "kjerringene" ikke får overtaket.

Det med mopedtråden din er det mye uvitenhet. De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis. Det er de uvitende som har de sterkeste meningen, men forstår de det selv? ååneida:-)

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du forlater oss. Enig med deg, det er mange "kjerringer" her inne. Men det er mange positive, blide, fornuftige og artige her også og derfor bør du fortsette, så disse "kjerringene" ikke får overtaket.

Det med mopedtråden din er det mye uvitenhet. De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis. Det er de uvitende som har de sterkeste meningen, men forstår de det selv? ååneida:-)

Lykke til videre:-)

"De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis."

Hvordan i all verden kan du påstå det?;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis."

Hvordan i all verden kan du påstå det?;o)

Jeg vet jo selvagt ikke det, men det skulle forundre meg stort om de som har svart så negativt de gjør i en slik tråd er med i en form for motorsport eller av andre grunner har stor kunnskap om dette. Da hadde de garantert svart annerledes og ikke minst mye mer nyansert, selv om de hadde vært uenig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du forlater oss. Enig med deg, det er mange "kjerringer" her inne. Men det er mange positive, blide, fornuftige og artige her også og derfor bør du fortsette, så disse "kjerringene" ikke får overtaket.

Det med mopedtråden din er det mye uvitenhet. De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis. Det er de uvitende som har de sterkeste meningen, men forstår de det selv? ååneida:-)

Lykke til videre:-)

Denne "kjerringa" har faktisk hatt mc-lappen siden 1991...

-synes fremdeles det er uforsvarlig å la en 11-åring kjøre moped utenom organisert banetrening/trial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo selvagt ikke det, men det skulle forundre meg stort om de som har svart så negativt de gjør i en slik tråd er med i en form for motorsport eller av andre grunner har stor kunnskap om dette. Da hadde de garantert svart annerledes og ikke minst mye mer nyansert, selv om de hadde vært uenig i det.

jeg kjører ikke bil og eier heller ikke noe sertifikat;o)

Men så var det dette med å vise barna at man bryter loven jeg kommenterte;o)

Motorsport skal ikke jeg blande meg inn i nei;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Synd du forlater oss. Enig med deg, det er mange "kjerringer" her inne. Men det er mange positive, blide, fornuftige og artige her også og derfor bør du fortsette, så disse "kjerringene" ikke får overtaket.

Det med mopedtråden din er det mye uvitenhet. De fleste som har svart har null peiling på hva en moped, bil eller annet kjøretøy er. De kan knapt å fylle bensin og kjøre litt, med masse feil og vurderinger underveis. Det er de uvitende som har de sterkeste meningen, men forstår de det selv? ååneida:-)

Lykke til videre:-)

Teit sagt. Det var mange som foreslo kjøring på bane og Rubia sa i et innlegg at det også var bane i nærheten, men det virket som gutten skulle få lov å kjøre rundt på gårdsveiene alene og da må "dol-kjerringene" få lov til å reagere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo selvagt ikke det, men det skulle forundre meg stort om de som har svart så negativt de gjør i en slik tråd er med i en form for motorsport eller av andre grunner har stor kunnskap om dette. Da hadde de garantert svart annerledes og ikke minst mye mer nyansert, selv om de hadde vært uenig i det.

Det er fullt mulig å synes at motorsport under kontrollerte forhold er helt ok, og samtidig synes at det er helt på tryne å lære ungene sine at man bare følger de lovene man selv liker.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjører ikke bil og eier heller ikke noe sertifikat;o)

Men så var det dette med å vise barna at man bryter loven jeg kommenterte;o)

Motorsport skal ikke jeg blande meg inn i nei;o)

Joda, enig i at man ikke skal vise barna at man ikke skal bryte loven.

Men samtidig er det lov å bruke sunn fornuft. Politet vil ikke bry seg om en guttunge kjører litt på et jorde langt fra folk. Hvis ikke noen klager fordi de ønsker å bry seg eller på grunn av bråk. Det politiet gjør er ikke stort annet enn å gi en advarsel i første omgang.

Men det er viktig med regler, overvåking osv. så det ikke skjer ulykker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "kjerringa" har faktisk hatt mc-lappen siden 1991...

-synes fremdeles det er uforsvarlig å la en 11-åring kjøre moped utenom organisert banetrening/trial.

Men det er ikke sikkert du er en god sjåfør av den grunn. Mange som har kjørt bil i 40 år uten at de kan noe annet enn å fylle bensin og knapt kan å kjøre. Det er jo bare å ta seg en tur ut i trafikken, så ser du jo det.

Jeg har forøvrig kjørt mc i 33 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Teit sagt. Det var mange som foreslo kjøring på bane og Rubia sa i et innlegg at det også var bane i nærheten, men det virket som gutten skulle få lov å kjøre rundt på gårdsveiene alene og da må "dol-kjerringene" få lov til å reagere :o)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du blir borte, men jeg har en viss forståelse for årsaken.

Dog burde du aldri la "anonyme" innlegg på internett påvirke deg, men heller more deg over hvor mange "bedrevitere" som benytter slike forum til å la andre få vite hva som er rett og galt - siden de enten ikke tør det i RL, eller møter så mye motgang der at de heller velger et anonymt forum til å få sagt sine bastante meninger om ting de som regel ikke har det minste greie på.

For synsing om ting man ikke har greie på - men likevel bastante meninger om - er vel noe av det som går igjen til stadighet her på DOL.

Og det er ingen ting du eller noen andre skal ta deg/dere nær av.

Smålighet, misunnelse, trangsynthet og janteloven kommer så til de grader frem her at det bare er å more seg over:-)

Men uansett hva du velger å gjøre frem over (kanskje du kommer tilbake etterhvert?), så ønsker jeg deg/dere lykke til - og misnunner sønnen din som får en mulighet jeg selv gjerne skulle hatt når jeg var på hans alder!

Ha det godt så lenge Rubia:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Tøft.

Skulle egentlig ønske jeg hadde karakterstyrke nok til å gjøre det samme.

Jeg var inne mye for mange år siden.

Så 3-4 år uten. Så går man inn en dag bare for å se, og så er man her igjen.

Jeg skal si fra når jeg går jeg også, men det er ikke sikkert det blir før sommeren...

Ha det bra Rubia, du får sikkert et rikere liv med bedre tid uten DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit sagt. Det var mange som foreslo kjøring på bane og Rubia sa i et innlegg at det også var bane i nærheten, men det virket som gutten skulle få lov å kjøre rundt på gårdsveiene alene og da må "dol-kjerringene" få lov til å reagere :o)

DOL kjærringene reagerer på en slik måte at de fortjener alle negative tilbakemeldinger de kan få på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...