Gå til innhold

Etiopias foreldreløse barn

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Her er link til en fantastisk god artikkel om foreldreløse barn i Etiopia.

Den er lang, men absolutt verdt å lese. Jeg både lo og gråt underveis - jeg gråt faktisk ut en kontaktlinse, men så er jeg ei sippeguri også..

Les den!

http://melissafaygreene.com/pages/afraidsorph.html

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180179-etiopias-foreldrel%C3%B8se-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var en sterk artikkel! Og selv om vi forsøker å bidra, så følte jeg meg truffet av setningen: (he)imagines that future generations will ask, ''What did you do to help?'' Men det er jo bare bra - og behov for - at vi blir inspirert til å gjøre mer! Takk for linken, malun!

Klem fra

Gjest malun

Ja, det var en sterk artikkel! Og selv om vi forsøker å bidra, så følte jeg meg truffet av setningen: (he)imagines that future generations will ask, ''What did you do to help?'' Men det er jo bare bra - og behov for - at vi blir inspirert til å gjøre mer! Takk for linken, malun!

Klem fra

Ja, akkurat den setningen traff meg også.

Annonse

trk1365380645

Klem fra

Ja, den gjør meg helt kvalm fordi jeg sitter her og ikke gjør noe, og fordi jeg føler meg ganske maktesløs i denne saken. Men nå skal jeg i hvertfall gjøre NOE. Melde meg som fadder til Etiopiaklubbens nye prosjekt for HIV/ positive barn, kanskje???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...