Gå til innhold

Når tror dere det blir???

Anbefalte innlegg

Gjest sept.lid

Hallo!

I denne nervepirrende, siste ventetiden, må jeg ha håp å klamre meg til... Jeg har derfor en liten "spørreundersøkelse" her nå..... Håper andre ventende Kina-foreldre har lyst til å henge på...

Altså; Når tror dere neste tildelingsrunde blir.. Hvilken uke??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180328-n%C3%A5r-tror-dere-det-blir/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sept.lid

Vi har LID 22.sept og nå klarer jeg ikke å konsentrere meg om noe som helst lengre. Hadde håpet på noen rykter fra USA i går kveld og en telefon i dag.....men nå er det vel snart for sent.

Må nok håpe på neste uke...

Hei. Jeg håper også på neste uke, men magefølelsen min sier rundt den 20. (håper den tar feil...;o))

Tror ikke det er så mange med lid sept./okt her inne på forumet om dagen, men hvis du vil, kan du jo maile meg?

[email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...