Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fillolin

5

• sibadulla*4

5

• Lykkelig mor

4

• østens perle

3

Mest aktive i denne tråden

Lykkelig mor

Gratulerer så mye med gutten!!!

Hvor lenge er det siden dere sendte papirene?

Og hvor lenge ca. må dere vente for å hente nå?

Håper ventetiden ikke blir så alt for lang før reisebeskjeden kommer!

Gratulerer!!!!

Hei igjen! Vi vet ikke helt hvor lenge vi må vente, venter fremdeles på bildet, skulle kommet på lørdag men kom ikke da. Vi begynte hele prosessen for 2 år siden, men papirene ble ikke sendt til Thailand før tidlig på høsten ifjor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/#findComment-1218953
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye med den vesle gutten deres!! Er det ikke helt fantastisk??

Har selv en gutt (3 år) fra Thailand og ingen problem med å huske følelsene vi satt med på tildelingsdagen.

Vår gutt var også liten, bare 7 mnd, ved tildeling, men vi måtte vente hele ti måneder før vi fikk hente han, noe jeg håper dere slipper.

Det ser ut til at ventetiden før henting varierer noe voldsomt når det gjelder Thailand. Har vel sett alt fra 3 mnd til over ett år.

Lykke til og kos dere med bilder og helserapport i dagene fremover:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/#findComment-1219196
Del på andre sider

østens perle

Gratulerer så masse! Har ikke noe problem med å sette meg inn i situasjonen. For snart 7 mnd. var vi der vi også. Vi venter på å få hente vårt lille gull i Thailand. Han var 7 mnd ved tildeling og er altså snart 14 mnd nå. For vår del kan det se ut til at vi ikke får dra før i juni. Det er veldig forskjellig når den enkelte sak kommer opp i Thailand. De første i vår "gruppe" (september) reiste i januar. Håper for deres del at det går fort. Vil råde deg til å ikke ha for store forventninger til at dere skal få reise tidlig. Selv synes jeg at de første månedene etter tildeling gikk veldig fint, men at månedene etter nyttår har vært veldig tøffe. Det at man ikke vet når man skal få dra kan være en stor påkjenning. MEN; kos dere nå med den strålende nyheten. Vi levde lenge på det. Utrolig hvor mye kjærlighet man kan opparbeide til et lite nurk man aldri har møtt:) Så er det veldig kjekt med oppfølgingsrapportene man får. Gled deg til det også. Har du en anonym mailadresse kan vi gjerne snakkes nærmere om du ønsker det. Lykke til med tiden fremover - den er fantastik, men forberedt på at det kan bli tøft også:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/#findComment-1219347
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt! Jeg kan veldig godt forestille meg at du er en lykkelig mor nå, ja! Og kjekt å høre at de bebudede Thailand-tildelingene nå har kommet. Vi sendte papirene våre til Thailand i desember, så jeg er naturlig nok nysgjerrig på hvor lenge dere har ventet på tildelingen og om du vet hvor mange som fikk tildeling i denne runden.Når det gjelder ventetiden til hentereisen ser jeg at du allerede har fått svar på det, så jeg vil bare krysse fingrene for at dere ikke må vente så lenge, og at dere kan "flyte" på gleden over tildelingen lenge, lenge... Hvis du har lyst på kontakt, kan du gjerne sende meg en mail på [email protected]

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/#findComment-1219360
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Fikk bildet i posten idag, han er bare verdens søteste baby, gleder meg utrolig masse til å få lov til å hente han hjem.

Kjære lykkelige mor,

Ja, det er mange av dem - verdens nydeligste baby altså! Er det ikke herlig? ;-) Hi-hi! GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE PRINSEN! Kan tenke meg gleden var stor. Har vært gjennom Thailand-tildelinger to ganger selv, og kjenner følelsen.

Vi fikk tildelt verdens skjønneste lillesøster i september, samtidig med "østens perle". Venter og venter på å få reise... Ventetidene varierer veldig. Det er ganske så tilfeldig hvem som får hente først osv. i en tildelingsgruppe, og ventetiden før hentereisen er generelt sett veldig variabel og usikker. Nå har det oppstått forsinkelser etter tsunamien 2. juledag, og det har hopet seg opp med saker som skal gjennom "first approval". Men, vi får satse på at dette løser seg opp til deres tur nærmer seg!

Fra før av har vi en liten minimann fra smilets land - som nettopp fylte fire år. En ordentlig sjarmør, selvsagt ;-)

Gled deg - dere har utrolig mye fint i vente...

Gratulasjonsklem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/#findComment-1219362
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...