Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er kanskje litt sent ute med gratulasjonen men gjør det alikevel. Vi har en liten prins som begynner å bli stor...fra Thailand. Han er 4 1/2 år, og er nemlig født 12.okt. Syns det var så moro med datoen. At det er likt. Håper det ikke tar sååå lang tid for dere frem til henting. Vi var i samme gruppe som Sibadulla da de fikk minimannen. Vi ventet 6 mnd åg var heldige med ikke lenger ventetid. Nå bor vi for tiden i Queensland, Australia. Prinsen går på førskole og barnehage og stortrives. Snakker norsk og engelsken beg å bli bra.

Lykke til med ventingen og den fantastiske reisen dere skal igjennom om en stund. Nyt tildelingen lenge...

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/page/3/#findComment-1220389
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fillolin

5

• sibadulla*4

5

• Lykkelig mor

4

• østens perle

3

Mest aktive i denne tråden

Er kanskje litt sent ute med gratulasjonen men gjør det alikevel. Vi har en liten prins som begynner å bli stor...fra Thailand. Han er 4 1/2 år, og er nemlig født 12.okt. Syns det var så moro med datoen. At det er likt. Håper det ikke tar sååå lang tid for dere frem til henting. Vi var i samme gruppe som Sibadulla da de fikk minimannen. Vi ventet 6 mnd åg var heldige med ikke lenger ventetid. Nå bor vi for tiden i Queensland, Australia. Prinsen går på førskole og barnehage og stortrives. Snakker norsk og engelsken beg å bli bra.

Lykke til med ventingen og den fantastiske reisen dere skal igjennom om en stund. Nyt tildelingen lenge...

klemmer fra

Er du her inne nå, da?! ;-)))) Venter på mailen din, jeg! Hi-hi! Neida, veldig travel her - og vet du er det også, så ta det når det passer. Men, gleder meg til bilder...

Snakkes/mailes!

Stor klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/page/3/#findComment-1220427
Del på andre sider

østens perle

Regner med at mobilen aldri er langt unna? Hi-hi! Spennende tider. Gled det til Telefonen kommer - det er STORT!

Ser du har fått godt og utfyllende svar fra østens perle vedr. dette med oppfølgingsrapportene. Vi er jo i samme tildelingsgruppe og har altså fått to rapporter siden tildelingen. Nå kan det jo hende vi får en til før vi reiser...

Jeg synes selv at ventetiden etter tildeling er den verste, særlig etter at ca 4 mnd har gått. Sånn følte vi det forrige gang også. Men, som mange andre skriver her, lever man lenge på selve tildelingen og oppfølgingsrapportene ;-)

Det er viktig å prøve å ikke ha de helt store forhåpninger/forventninger om når man kan hente, for alt er veldig usikkert når det gjelder Thailand-adopsjon. Men, det er ikke alltid så lett i praksis... Utover dette med egne forhåpninger og forventninger, så har man jo ofte en jobb og et vikariat som skal planlegges og tas hensyn til.

Uansett; gled deg til det er deres tur! Dere har så utrolig mye flott i vente! Vi har fått verdens herligste storebror - og verdens nydeligste lillesøster (helt sant! :o) - og det er verd å vente på! Når du har barnet i armene er ventetiden glemt (helt sant - og ikke bare en tåpelig klisje ;-)

Klem,

Heeeiii! Tenkte jeg måtte si hei til deg her også selvom vi har "sankket" sammen noen ganger i dag. Har glemt å fortelle deg hva som stod i horoskopet mitt for denne uken i lokalavisa på lørdag. Jeg kom til å få en gledelig nyhet denne uken - noe jeg hadde ventet på lenge. Jeg måtte nok avlyse et stort arrangement for jeg skulle ut på en reise.... Synd jeg ikke tror på slikt, og at det hadde kommet som et mega sjokk etter forrige ukes tilbakemeldinger å få noe positivt nytt denne uken:-) Snakkes en av dagen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/page/3/#findComment-1220617
Del på andre sider

Heeeiii! Tenkte jeg måtte si hei til deg her også selvom vi har "sankket" sammen noen ganger i dag. Har glemt å fortelle deg hva som stod i horoskopet mitt for denne uken i lokalavisa på lørdag. Jeg kom til å få en gledelig nyhet denne uken - noe jeg hadde ventet på lenge. Jeg måtte nok avlyse et stort arrangement for jeg skulle ut på en reise.... Synd jeg ikke tror på slikt, og at det hadde kommet som et mega sjokk etter forrige ukes tilbakemeldinger å få noe positivt nytt denne uken:-) Snakkes en av dagen:-)

Ja, det hadde vel vært noe! Vi kan jo fortsatt håpe?! ;-) "Avlyse et sort arrangement".... Kunne jo passet på meg også mtp de neste dagene... Hi-hi!

Snakkes!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180819-endelig/page/3/#findComment-1220794
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...