Gå til innhold

Så var sosialrapporten ferdig...

Anbefalte innlegg

Gjest Yljali

Og den var veldig positiv den - men totalt på 3 sider... Sjekka med veiledninga og alle de relevante spørsmålene fra derfra var besvart. Har et veldig positivt inntrykk av saksbehandler, og har tillit til at hun gjør jobben. Men må jo innrømme at jeg aldri har hørt om en sosialrapport og vurdering som er så kort. Er det noen der ute som har fått godkjenning på bakgrunn av superkort rapport? Kan jo liksom ikke be henne om å skrive masse ord, når alt relevant er besvart - om enn kort og konsist.

Ja, ja. Det verste som skjer er at det blir tilleggsrapport. Har en god følelse og is i magen, så får vi se hvordan det går hos Bufetat-nord!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181104-s%C3%A5-var-sosialrapporten-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charita

Vår rapport ser ut til å bli ca. 15 sider med vurdering. Men så er vi en familie med barn, og litt ekstra spørsmål å besvare i den sammenheng.

Tror 3 sider kan være greit nok det, enkelte i disse SMS tider kan kunsten å skrive kort og få med det vesenlige.

Så hyggelig at dere hører til Region Nord! Det gjør vi også.

carla1365380461

Vår rapport ser ut til å bli ca. 15 sider med vurdering. Men så er vi en familie med barn, og litt ekstra spørsmål å besvare i den sammenheng.

Tror 3 sider kan være greit nok det, enkelte i disse SMS tider kan kunsten å skrive kort og få med det vesenlige.

Så hyggelig at dere hører til Region Nord! Det gjør vi også.

Gratulerer!!!

Klem

Hei.

Syns det er så rart at den blir så forskjellig fra en til en annen. Trodde det var standard skjema som skulle fylles ut. Vi hadde ihvertfall et hefte med spørsmål og så fyllte hun ut alle spørsmålene. Det ble fler enn 3 sider,

Ja ja...

Vennlig hilsen bjonde

Annonse

veps1365380824

Hei,

vå var også veldig positivt, men bare på 3 sider.

Jeg sjekket også at alt var besvart, men om det er besvart utfyllende nok... Jeg hadde ikke anelse om at noen (de fleste?) rapporter er over 10 sider og noen opp yil 40! Ble jo litt bekymret jeg, da.

Men det var godt å høre at det er flere med "tynne" rapporter her. Vi tilhører reg. øst og venter fortsatt på bekreftelsen at rapporten har kommet fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...