Gå til innhold

Kina, besøk vår side på "The story of you"

Anbefalte innlegg

LID september
Skrevet

Vi reiser til Kina 21. april for å hente hjem vår lille Jiangxi prinsesse...

Hvis du har lyst til å lese og se bilder fra vårt livs viktigste reise, så er du velkommen til å besøke vår egen side på "The story of you, China journeys". Der vil vi skrive dagbok, både norsk og engelsk.

http://www.thestoryofyou.net/JourneyToBertineBei.html

lillianne1365380764
Skrevet

Å så bra:-)!!!

Ser ofte på de sidene, så morsomt å få følge en norsk familie til sitt lille gull.

Selv skal vi på hentereise ca.desember eller deromkring.

Lykke, lykke til med deres livs reise:-)

Gjest Yljali
Skrevet

Så hyggelig at det blir noen "kjente" på de sidene. Er innom der av og til for kosens skyld. Nå skal jeg følge med dere! God tur - gleder meg til det blir vår tur om et års tid eller så.

Skrevet

Ser ofte på de sidene, så morsomt å få følge en norsk familie til sitt lille gull.

Hei!!

Så artig!! Har lagt den som favoritt. Skal følge med. vi skal også til Kina.

ER det flere slike historier som jeg kan kikke på???

Vennlig hilsen bjonde

LID september
Skrevet

Hei!!

Så artig!! Har lagt den som favoritt. Skal følge med. vi skal også til Kina.

ER det flere slike historier som jeg kan kikke på???

Vennlig hilsen bjonde

Hei, og takk for at dere har besøkt siden vår på "The story of you".

Hvis dere klikker på linken nedenfor så kommer dere til fremsiden til "The story of you". Der kan dere følge flere familier som er i kina nå, eller snart skal reise for å hente barnet sitt. For det meste amerikanere.

Vi har valgt å legge ut en side på "The story of you" slik at venner og familie kan følge med på reisen vår, og se bilder av gullklumpen..

For å finne vår side må dere så trykke på "Ready to go", og så velge Bertine...Etter den 21.april må dere klikke på "In China now", og så velge Bertine.

Morsomt at dere vil lese om vår reise til Kina...

http://www.thestoryofyou.com

lillianne1365380764
Skrevet

Hun er foresten nyyyydelig:-)

Skrevet

Det var da en utrolig nydelig liten frøken. Skjønner godt at dere gleder dere til å hente henne! Veldig koselig bilde av dere også.

God tur!

Svanse1365380772
Skrevet

Hei. Så flott at dere vil legge ut historien deres på nettet. Jeg skal følge med reisen deres, så utrolig spennende. I løpet av høsten reiser vi til Kina for å få vårt etterlengtede barn. Bruker også AF.God tur.

Skrevet

Hei. Så flott at dere vil legge ut historien deres på nettet. Jeg skal følge med reisen deres, så utrolig spennende. I løpet av høsten reiser vi til Kina for å få vårt etterlengtede barn. Bruker også AF.God tur.

Så nydelig! Hun har samme klær og samme teppe som Hao. Det var nesten merkelig å se.

Vi sees!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...