Gå til innhold

Kan det bli barn av dette da?

Anbefalte innlegg

Gjest Charita

Er nok litt snodig, men av og til undrer jeg om det virkelig kan bli barn av alt dette papirstyret og alle disse "barneverntantene" som spør og graver (har de ingen menn i barnevernet da??). Virker nå temmelig naturstridig av og til.

Synes jeg husker at da jeg fikk egenfødte barn hadde jeg litt vanskelig for å tro det virkelig var et barn inne i den forvokste fotballmagen.

I tillegg må jeg pusse opp alt mulig, og ordne og fikse på alle ting her hjemme.

Noen andre med merkelige "ventefølelser"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181355-kan-det-bli-barn-av-dette-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Ja jeg får noen anfall noen ganger hvor jeg hyler og hviner av glede og spiller litt skuespill for 7 og 9 åringene her hjemme. Later som jeg triller vogn og prater med den lille og klapper i hendene. Roper ut...jeg skal bli 3 barns mamma osv. Dette hendte i kveld...for jeg begynner å tro at det blir barn av dette. Hurra og lykke til.

Vennlig hilsen bjonde

Hei!!

Ja jeg får noen anfall noen ganger hvor jeg hyler og hviner av glede og spiller litt skuespill for 7 og 9 åringene her hjemme. Later som jeg triller vogn og prater med den lille og klapper i hendene. Roper ut...jeg skal bli 3 barns mamma osv. Dette hendte i kveld...for jeg begynner å tro at det blir barn av dette. Hurra og lykke til.

Vennlig hilsen bjonde

Jeg forstår veldig godt hva du mener. eg tenker ofte:"kan det bli barn av å bare gå her å vente?" Er det ikke noe MER vi kan gjøre?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...