Gå til innhold

Flytte etter BUFA godkjenning

Anbefalte innlegg

Gjest Kone av karriererytter

Hoi, her går det unna. Det ser ut til at ektemannen får toppstilling som kirurg i Oslo! Vi har nylig fått godkjenning i BUFA, og sendt papirene til Colombia. Hva skjer nå?

Mannen i huset er i 100 og vil ikke takke nei, så vi vil nok flytte.

Men jeg er livredd for at adopsjonen skal gå i vasken. Her i bygda har vi stort nettverk, men i Oslo kjenner vi ingen.

Vi tar også med oss hans tre barn på 2-12 når vi flytter (han er enkemann)til hovedstaden, og de skal vel også slå seg til ro der før saken kan gå vidre.

Nå ble jeg skeptisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181520-flytte-etter-bufa-godkjenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kone av karierrerytter

Hei.

Vi flyttet mens våre papirer var i utlandet, det var ikke noe problem. Vi ga beskjed til foreningen og trengte ikke foreta oss noe i forhold til flyttingen.

Lykke til!

Hilsen fra

Men flyttet dere langt? Jeg er temmelig vettskremt her. Skulle gjerne "banket" mannen min, hadde det ikke vært for at han har så fryktelig lyst på den jobben.

Har ikke noe imot Oslo, det høres spennende ut, men vil ikke ofre barnet mitt for det.

Men flyttet dere langt? Jeg er temmelig vettskremt her. Skulle gjerne "banket" mannen min, hadde det ikke vært for at han har så fryktelig lyst på den jobben.

Har ikke noe imot Oslo, det høres spennende ut, men vil ikke ofre barnet mitt for det.

Vi flyttet ikke langt.

Tror ikke du trenger å bekymre deg, dere er nok like bra foreldre om dere bor her eller der.

Det er viktig at mannen din trives også!

Tror ikke det er noe å bekymre seg for i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...