Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært og lest her en stund (hørte tidligere til under ufriviligbarnløs, kanskje noen som husker meg derfra?), men ikke turt å skrive noe særlig før nå....

Men som Themar skriver litt lenger ned, nå er skulderene på plass igjen!

Godkjenningen kom på tirsdag, (de hadde brukt ganske nøyaktig to mnd, kjempe fornøyd!!!!) og vi har allerde startet sanking av dokumenter!

Må passe på å ikke ta av for fullt nå med shopping av div utstyr... :o)

Men det var hvertfall en milepel til og et skritt nermere!

Det føles godt (og litt merkelig, hvis dere skjønner hva jeg mener?) å nå ha blitt offisielt godkjent som mamma og pappa. Måtte resten av tiden gå FORT!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181855-hurra-godkjent-region-s%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Gratulerer så mye med godkjenningen!!

Jeg er kjempemissunnelig....

Region øst er fortsatt veldig treg i forhold til de andre regionene.

Hvor skal dere adoptere fra?

Lykke til med papirinnsamlingen. Måtte hell og lykke følge dere videre i adopsjonsprosessen.

Annonse

Gjest Mammamia på FUB

Gratulerer så masse med godkjenningen. Vi skal også adoptere fra Kina med AF og venter svar fra region øst om ca 2 uker. Så kanskje vi farer østover sammen i tidlig i 2006 engang?

Og så er det bare å ta av på shopping. Det er jo så mye som skal handles, og det kan jo være greit å spre utgiftene litt utover? :-)

Hei!

Takk for koselig velkomst :o)

Vi skal adoptere fra Kina gjenom AF.

Er det andre som ligger likt i løypa og skal til Kina?..

Hilsen

Hei Solen

Vi venter på godkjenning fra øst (snart 5 mnd)- så vi er i alle fall nesten likt. Vi er også Kina med AF (nr 2)

Gjest mammatetre

Gratulerer med godkjenninga ! Husker selv hvor stort- og rart det var å bli godkjent som foreldre første gang ! Hadde da vært mamma i 14år allerede Uten godkjenning....

Men nå er dere kommet et langt skritt videre, så bare ut og shoppe du !!!

Gratulerer så masse med godkjenningen. Vi skal også adoptere fra Kina med AF og venter svar fra region øst om ca 2 uker. Så kanskje vi farer østover sammen i tidlig i 2006 engang?

Og så er det bare å ta av på shopping. Det er jo så mye som skal handles, og det kan jo være greit å spre utgiftene litt utover? :-)

Hei!

Ja kanskje vi får følge sammen til Kina i begynelsen av 06!

Håper dere snart får godkjenningen deres også.

Mye gøyere å vente sammen med noen enn alene... :o)

Hilsen

Gratulerer med godkjenninga ! Husker selv hvor stort- og rart det var å bli godkjent som foreldre første gang ! Hadde da vært mamma i 14år allerede Uten godkjenning....

Men nå er dere kommet et langt skritt videre, så bare ut og shoppe du !!!

Tusen takk!

Da skel jeg si til min kjære at jeg har fått lov til å shoppe ;o)

Men er helt enig med deg, det er greit å spre utgiftene litt utover. Og så er det jo noen en kan kose seg litt med i denne laaaange ventetiden (vet at vi ikke er av de som må vente lengts, men tiden synes lang for det).

Hilsen

Annonse

Hei Solen

Vi venter på godkjenning fra øst (snart 5 mnd)- så vi er i alle fall nesten likt. Vi er også Kina med AF (nr 2)

Da ligger dere ikke så veldig langt etetr i mølla tenker jeg. Lykke til, håper ventetiden i region øst går nedover nå.

Hilsen

Gratulerer med et STORT skritt videre! Synes godt du kan tillate deg å "ta av" litt nå ;) Hvilket land og forening har dere valgt?

Lykke til med papirinnsamlingen!

Klem fra

Hei!

Tusen takk!

Vi har valgt Kina, håper ventetiden der ikke øker! Rart med det, er litt utolmodig... Men skal utnytte tiden frem til hentereise med å gjøre mye jeg har lyst til og som ikke blir så lett første par årene etter hentereisen! Så skal nok få tiden til å gå :o)

Hilsen

Gratulerer så mye med godkjenningen!!

Jeg er kjempemissunnelig....

Region øst er fortsatt veldig treg i forhold til de andre regionene.

Hvor skal dere adoptere fra?

Lykke til med papirinnsamlingen. Måtte hell og lykke følge dere videre i adopsjonsprosessen.

Tusen takk!

Vi skal adoptere fra Kina. Tror kanskje dere har valgt Colombia...? ;o)

Ja region sør har vært flinke og kjappe, håper derre snart er gjennom denne delen også! Lykke til videre!

Å så var det å sammle dokumenter....

Hilsen

Colombiamamma

Tusen takk!

Vi skal adoptere fra Kina. Tror kanskje dere har valgt Colombia...? ;o)

Ja region sør har vært flinke og kjappe, håper derre snart er gjennom denne delen også! Lykke til videre!

Å så var det å sammle dokumenter....

Hilsen

Takk for det!

Colombia ja ;-)

Var ikke så vanskelig å se det.....!?:-)

Dette blir vår 2. adopsjon. Vi håper at vi også denne gangen blir godkjent for et barn fra Colombia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...