Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Hei!

Takk for koselig velkomst :o)

Vi skal adoptere fra Kina gjenom AF.

Er det andre som ligger likt i løypa og skal til Kina?..

Hilsen

Hei

Vi fikk godkjenningsdato 07.04.05, og sendte papirene til AF på tirsdag. Vi skal også adoptere gjennom AF, fra Kina.

Vennlig hilsen Linn

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Hei

Vi fikk godkjenningsdato 07.04.05, og sendte papirene til AF på tirsdag. Vi skal også adoptere gjennom AF, fra Kina.

Vennlig hilsen Linn

Ugh, og så glemte jeg det jeg egentlig skulle si: GRATULERER så mye!!!

Kos deg med følelsen. Nå begynner den gode ventetiden!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen! Nyt den deilige følelsen leeeeeenge! Lykke til med resten av papirinnsamlingen og resten av ventetiden!

Klem

Skrevet

Heia Solen - vi er godkjent for å adoptere fra Colombia. :o)

Men om en drøy måned får jeg hjem mitt nye tantebarn fra Kina....og gjett om jeg gleder meg!!

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen.

Jeg blir misunnelig når jeg hörer at de bare har brukt 2 mnd. Reg. Öst er som kjent meget trege. Vi regner med å bli godkjent i löpet at august/september en gang for nr. 2 fra Sör Korea.

Skrevet

Hei

Vennlig hilsen Linn

Hei Linn fra Stavanger!

Da får vi se om vi klarer å sanke papirer fort nok til at vi kommer i samme gruppe, eller om dere blir liggende et hakk foran oss :o)

Lykke til videre!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...