Gå til innhold

Tildeling fra Kina

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fulgt litt med på en yahoo-gruppe (dvs hovedsakelig relatert til USA). Der ser det ut til at man har fått tildelinger fra flere provinser.

Hvilken provins vår jente kommer fra?

Det ikke så lett når jeg har dette på telefon fra min ektefelle som i sin tur har fått beskjeden på telefon. Den kinesiske bokstavkjeksen med x'er og z'er er ikke lett å få sortert riktig.

Men ved å se på de amerikanske tildelingene fant jeg en som lignet vår svært med hensyn til provins og by.

Så med et lite forbehold ser det ut til at vi skal til Jiangxi.

Johooo!

Jada, det er masse provinser representert hver måned, men noen er "store" hver måned. Denne gangen er det Jiangxi og Hunan som er store, med Guangxi på tredjeplass, mens f.eks Anhui og Hubei er det bare et par tildelinger fra. (som er postet på september og oktoberlisten altså) Det har det forsåvidt vært ganske mange runder i det siste der Jiangxi og Hunan har vært store. Andre ganger er det vanvittig mye Guangdong.... eller en av de andre. Det var forresten en "sjelden" provins også denne omgangen: En av organisasjonene i USA har fått tildelinger fra Indre Mongolia. Det skjer jammen ikke ofte!

:o)

Fortsetter under...

Nå har jeg fulgt litt med på en yahoo-gruppe (dvs hovedsakelig relatert til USA). Der ser det ut til at man har fått tildelinger fra flere provinser.

Hvilken provins vår jente kommer fra?

Det ikke så lett når jeg har dette på telefon fra min ektefelle som i sin tur har fått beskjeden på telefon. Den kinesiske bokstavkjeksen med x'er og z'er er ikke lett å få sortert riktig.

Men ved å se på de amerikanske tildelingene fant jeg en som lignet vår svært med hensyn til provins og by.

Så med et lite forbehold ser det ut til at vi skal til Jiangxi.

Vi reiser til Jiangxi i midten av mai for å hente vår prinsesse. Velkommen etter :o))

Klem igjen fra

Johooo!

Jada, det er masse provinser representert hver måned, men noen er "store" hver måned. Denne gangen er det Jiangxi og Hunan som er store, med Guangxi på tredjeplass, mens f.eks Anhui og Hubei er det bare et par tildelinger fra. (som er postet på september og oktoberlisten altså) Det har det forsåvidt vært ganske mange runder i det siste der Jiangxi og Hunan har vært store. Andre ganger er det vanvittig mye Guangdong.... eller en av de andre. Det var forresten en "sjelden" provins også denne omgangen: En av organisasjonene i USA har fått tildelinger fra Indre Mongolia. Det skjer jammen ikke ofte!

:o)

Du skal se du havner i Indre Mongolia neste gang ;o))))

Klem fra

Du skal se du havner i Indre Mongolia neste gang ;o))))

Klem fra

Hihi... Ja det skal du se. :-) Eller i Xinyang. Sjekk kartet da. Hovedstaden heter Urumqi, og det er laaaangt vest i Kina. Det var noen svensker der for et par tre måneder siden, så det er adopsjoner derfra også.

Ikke for det, jeg reiser hvor de måtte finne må å sende meg!!

God helg fra

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...