noami Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104109 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Helt sprøtt! Fatter ikke at folk kommer på slike bløffer en gang. 0 Siter
noami Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Helt sprøtt! Fatter ikke at folk kommer på slike bløffer en gang. Legg merke til det sistnevnte, at kjerringa fortsetter med denne bløffen sin selv etter å ha blitt avslørt.....hva i alle dager foregår i hodet hennes...jøss... 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Legg merke til det sistnevnte, at kjerringa fortsetter med denne bløffen sin selv etter å ha blitt avslørt.....hva i alle dager foregår i hodet hennes...jøss... I hodet på den dama foregår det nok ting som det ikke gjør hos normale mennesker. Hun må få legehjelp og sterke medisiner snarest! 0 Siter
cec5 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja, jeg er enig i at det er sykt. Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før. 0 Siter
noami Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Ja, jeg er enig i at det er sykt. Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før. Hm sant nok, men da ville det vel kanskje bli sett på som en slags delvis innrømmelse? menmen.....det som kanskje er mer utrolig er disse medhjelperne til dama, de som forfalsket dna og fødselsattesten.....og de nærmeste sånn ellers, må jo ha visst at hun ikke hadde en unge i det hele tatt da....jaja mange merkelige punkter ved saken liksom..noen mennesker er syke sier jeg bare 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja, jeg er enig i at det er sykt. Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før. Hvorfor skulle han ønske samvær med et barn han visste ikke var hans? Det hadde jo bare vært vondt for barnet å knytte bånd til han. Har man ikke hatt sex, kan det ikke bli barn - og det var det jo bare han som visste. 0 Siter
cec5 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvorfor skulle han ønske samvær med et barn han visste ikke var hans? Det hadde jo bare vært vondt for barnet å knytte bånd til han. Har man ikke hatt sex, kan det ikke bli barn - og det var det jo bare han som visste. Joda, forsåvidt. 0 Siter
cec5 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hm sant nok, men da ville det vel kanskje bli sett på som en slags delvis innrømmelse? menmen.....det som kanskje er mer utrolig er disse medhjelperne til dama, de som forfalsket dna og fødselsattesten.....og de nærmeste sånn ellers, må jo ha visst at hun ikke hadde en unge i det hele tatt da....jaja mange merkelige punkter ved saken liksom..noen mennesker er syke sier jeg bare Ja, utrolig hva noen kan gjøre. Håper hun dattera mista jobben på sykehuset!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja, jeg er enig i at det er sykt. Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før. Hæ? Er det like sykt? Hva røyker du til frokost sa du? 0 Siter
cec5 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hæ? Er det like sykt? Hva røyker du til frokost sa du? Sokkene mine?! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Sokkene mine?! De trenger i så fall en umiddelbar vask. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.