Gå til innhold

det er det sykeste...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Helt sprøtt!

Fatter ikke at folk kommer på slike bløffer en gang.

Skrevet

Helt sprøtt!

Fatter ikke at folk kommer på slike bløffer en gang.

Legg merke til det sistnevnte, at kjerringa fortsetter med denne bløffen sin selv etter å ha blitt avslørt.....hva i alle dager foregår i hodet hennes...jøss...

Skrevet

Legg merke til det sistnevnte, at kjerringa fortsetter med denne bløffen sin selv etter å ha blitt avslørt.....hva i alle dager foregår i hodet hennes...jøss...

I hodet på den dama foregår det nok ting som det ikke gjør hos normale mennesker.

Hun må få legehjelp og sterke medisiner snarest!

Skrevet

Ja, jeg er enig i at det er sykt.

Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før.

Skrevet

Men det er like sykt at faren aldri prøvde å få til samvær med dette "barnet". Da ville jo jukset ha blitt avslørt lenge før.

Hm sant nok, men da ville det vel kanskje bli sett på som en slags delvis innrømmelse? menmen.....det som kanskje er mer utrolig er disse medhjelperne til dama, de som forfalsket dna og fødselsattesten.....og de nærmeste sånn ellers, må jo ha visst at hun ikke hadde en unge i det hele tatt da....jaja mange merkelige punkter ved saken liksom..noen mennesker er syke sier jeg bare :P

Skrevet

Hvorfor skulle han ønske samvær med et barn han visste ikke var hans? Det hadde jo bare vært vondt for barnet å knytte bånd til han. Har man ikke hatt sex, kan det ikke bli barn - og det var det jo bare han som visste.

Skrevet

Hvorfor skulle han ønske samvær med et barn han visste ikke var hans? Det hadde jo bare vært vondt for barnet å knytte bånd til han. Har man ikke hatt sex, kan det ikke bli barn - og det var det jo bare han som visste.

Joda, forsåvidt.

Skrevet

Hm sant nok, men da ville det vel kanskje bli sett på som en slags delvis innrømmelse? menmen.....det som kanskje er mer utrolig er disse medhjelperne til dama, de som forfalsket dna og fødselsattesten.....og de nærmeste sånn ellers, må jo ha visst at hun ikke hadde en unge i det hele tatt da....jaja mange merkelige punkter ved saken liksom..noen mennesker er syke sier jeg bare :P

Ja, utrolig hva noen kan gjøre. Håper hun dattera mista jobben på sykehuset!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hæ?

Er det like sykt?

Hva røyker du til frokost sa du?

Skrevet

Hæ?

Er det like sykt?

Hva røyker du til frokost sa du?

Sokkene mine?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sokkene mine?!

De trenger i så fall en umiddelbar vask. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...