Gå til innhold

Til nye brukere - ignorer provokatør!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest okmfjnewrf

Sånne psyke folk som han gir seg aldri, selv om de blir tiet ihjel. Han her har jeg truffet på flere andre nettsteder også, og han opptrer like fanatisk over alt. Det "rare" er jo at det bare er han som omtaler disse temaene, han har jo aldri noe å vise til av seriøse forskningsrapporter etc. Det er derfor stor grunn til å anta at de "problemstillingene" han tar opp, kun eksisterer i hans hode.

Det beste her hadde vært om dol-folka hadde baller nok til å anmelde vedkommende til politiet for trakassering, og forhåpentligvis få stengt vedkommendes tilgang til internett. Dessuten bør de slette denne http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2550712 mens de har fingern på sletteknappen.

Annonse

Tell til ti og anse det som en seier å kunne snu ryggen til, ikke skriv svar. Bit heller i en avis eller en vedkubbe.

...takk for godt råd, nå har jeg gnagd i meg det meste av vedkurven, og går snart løs på innholdet i den grønne dunken...:-)

Gjest Sam Kvem

...takk for godt råd, nå har jeg gnagd i meg det meste av vedkurven, og går snart løs på innholdet i den grønne dunken...:-)

Jeg tror det må være en med personlighetsforstyrrelse.

Skal vi prøve å typebestemme fyren?

Hva er det systemet heter? ICD 10? Som klassifiserer forstyrrelser. Pedofili er kalssifisert der.

Skal vi ha personfokusering så må vi ha det skikkelig.

Jeg tror det må være en med personlighetsforstyrrelse.

Skal vi prøve å typebestemme fyren?

Hva er det systemet heter? ICD 10? Som klassifiserer forstyrrelser. Pedofili er kalssifisert der.

Skal vi ha personfokusering så må vi ha det skikkelig.

Det meste er klassifisert der, og vi trenger ikke engang være fagfolk for å forstå at fyren oppfyller kravene til flere forskjellige diagnoser. Så for enkelhetens skyld kan vi jo bare konstatere at han ikke er riktig vel bevart:-)

Gjest Snoopy83

Det meste er klassifisert der, og vi trenger ikke engang være fagfolk for å forstå at fyren oppfyller kravene til flere forskjellige diagnoser. Så for enkelhetens skyld kan vi jo bare konstatere at han ikke er riktig vel bevart:-)

Syns ikke noe særlig om å bruke diagnoser som et skjellsord da.

Annonse

Gjest Sam Kvem

Syns ikke noe særlig om å bruke diagnoser som et skjellsord da.

Kun vitenskapelig interesse skjønner du. Så man bedre kan forstå. Vi vil gjerne forstå?

Spørsmål: hvorfor vil man ramme andre? Er det hevn? For hva? Urett begått mot en i barndommen?

Vi analyserer jo alt mellom himmel og jord på dette stedet, så hvorfor ikke dette?

Gjest Snoopy83

Kun vitenskapelig interesse skjønner du. Så man bedre kan forstå. Vi vil gjerne forstå?

Spørsmål: hvorfor vil man ramme andre? Er det hevn? For hva? Urett begått mot en i barndommen?

Vi analyserer jo alt mellom himmel og jord på dette stedet, så hvorfor ikke dette?

Såklart kan man analysere.

Men slik det virket på meg er det som er galt med mannen "at han ikke er riktig vel bevart og oppfyller kravene til mange diagnoser".

Vel, det er mange som gjør det på dette stedet, uten å terrorisere andre mennesker av den grunn.

Det kan ikke være noe gøy å bli plassert i samme bås som denne plageånden vel?

Gjest Sam Kvem

Såklart kan man analysere.

Men slik det virket på meg er det som er galt med mannen "at han ikke er riktig vel bevart og oppfyller kravene til mange diagnoser".

Vel, det er mange som gjør det på dette stedet, uten å terrorisere andre mennesker av den grunn.

Det kan ikke være noe gøy å bli plassert i samme bås som denne plageånden vel?

Hvem skal plassere hvem i hvilken bås?

Hadde i grunn mista interessen for hele greia for lenge siden.

Takk for konstruktivt innspill!

Vennlig hilsen

Det er faktisk ikke så enkelt å ignorere ham når han kommer med (mildt sagt) injurierende påstander - og dertil trakasserer enkeltpersoner åpent og direkte.

Denne personen burde dere klare å sperre ute!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...