Gjest ola36 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Yogi, Etter x antall mislykkede ICSI-forsøk, vurderer vi nå sterkt å adoptere. Vi har snakket mye om det den siste tiden og har vel nesten bestemt oss for å sette i gang - tar jo lang tid har jeg skjønt. Søknaden til AF er ferdig utfylt - eller nesten ferdig. Lurer fælt på hva vi skal skrive under punktet hvor vi skal utdype våre "tanker om barnets etniske bakgrunn", har du noen tips? Hadde også satt pris på generell info, tips og erfaringer du har før/under/etter adopsjonen. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182093-yogi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva annet kan jeg si enn så kjekt! ) Jeg forstår så utrolig godt at dere vurderer sterkt å gå for adopsjon nå. Den dagen vi tok telefonen og startet adopsjonsprosessen, pustet jeg ut. Jeg var så lettet og glad for at avgjørelsen var tatt og at vi ikke skulle ha mer prøverøring. Vi har aldri angret. Jeg kan gjerne komme med tips og erfaringer, men helst på FUB forumet. Du er jo også bruker der. Kan jo sende PM også der. Dol er ikke så ”stødig” for tiden ser du. Hvis du ikke forstår hva jeg mener, kan jeg forklare det via en PM. Vi fikk ikke spørsmål om tanker om barnets etniske bakgrunn på vårt spørreskjema fra InorAdopt. Det var formulert slik: Har dere noen motforestillinger om rase/farge? Det svarte vi nei på med begrunnelse om at ”rase/farge har aldri spilt noen rolle for oss.” Jeg tror at jeg hadde svart på AF sitt spørsmål noe tilsvarende. Barnets etniske bakgrunn spiller ingen rolle og at det er ønske om å få et barn til som er det viktigste. Et eller annet i den duren. Dvs. hvis dere mener det da. ) Vi kan ”prates” mer om det på FUB Hils til Julie da og si at jeg føler med dere siden det siste forsøket ikke gikk så bra. Nå skal ikke jeg påvirke dere for mye til hva som blir deres endelige avgjørelse, men må bare få si at å adoptere et barn er helt på høyde med det å ha et barn i magen og føde selv. Det kan i hvert fall jeg skrive under på. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182093-yogi/#findComment-1232055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ola32 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva annet kan jeg si enn så kjekt! ) Jeg forstår så utrolig godt at dere vurderer sterkt å gå for adopsjon nå. Den dagen vi tok telefonen og startet adopsjonsprosessen, pustet jeg ut. Jeg var så lettet og glad for at avgjørelsen var tatt og at vi ikke skulle ha mer prøverøring. Vi har aldri angret. Jeg kan gjerne komme med tips og erfaringer, men helst på FUB forumet. Du er jo også bruker der. Kan jo sende PM også der. Dol er ikke så ”stødig” for tiden ser du. Hvis du ikke forstår hva jeg mener, kan jeg forklare det via en PM. Vi fikk ikke spørsmål om tanker om barnets etniske bakgrunn på vårt spørreskjema fra InorAdopt. Det var formulert slik: Har dere noen motforestillinger om rase/farge? Det svarte vi nei på med begrunnelse om at ”rase/farge har aldri spilt noen rolle for oss.” Jeg tror at jeg hadde svart på AF sitt spørsmål noe tilsvarende. Barnets etniske bakgrunn spiller ingen rolle og at det er ønske om å få et barn til som er det viktigste. Et eller annet i den duren. Dvs. hvis dere mener det da. ) Vi kan ”prates” mer om det på FUB Hils til Julie da og si at jeg føler med dere siden det siste forsøket ikke gikk så bra. Nå skal ikke jeg påvirke dere for mye til hva som blir deres endelige avgjørelse, men må bare få si at å adoptere et barn er helt på høyde med det å ha et barn i magen og føde selv. Det kan i hvert fall jeg skrive under på. Hilsen Takk for kjapt svar Yogi. Skjønner godt hva du mener med "stødig" - så vi kan gjerne ta fortsettelen på FUB og PM. Snakkes Ola (en glad gutt) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182093-yogi/#findComment-1232166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.